TeleMagazyn i inne TV Guide’y Polska Press Grupy w nowej odsłonie

Kamila Glińska
Kamila Glińska
TV Guide'y Polska Press Grupy w całkiem nowej odsłonie!
TV Guide'y Polska Press Grupy w całkiem nowej odsłonie!
Polska Press Grupa odświeża szatę graficzną dodatków telewizyjnych. Tele Magazyn, Tele Program i TV Przewodnik zmieniają logo, wygląd okładki oraz układ stron. Wprowadzane zmiany nadają nowoczesny charakter, a dodatkowe treści wzbogacają magazyny od strony redakcyjnej. Przypominamy też, że od września działa również nowa wersja serwisu telemagazyn.pl.

W piątek 25 września 2015 r. trzy dodatki telewizyjne Polska Press Grupy – Tele Magazyn, Tele Program i TV Przewodnik - ukazały się w nowej, odświeżonej szacie graficznej. Izabela Marciniak, dyrektora wydawnicza Polska Press Grupy, odpowiedzialna za segment dodatków telewizyjnych, mówi:

Nasze dodatki telewizyjne docierają do ponad trzech milionów czytelników. Nowy layout oraz dodatkowe treści to nasza odpowiedź na potrzeby zarówno czytelników jak i reklamodawców. W nowej makiecie zachowaliśmy te elementy nawigacyjne, które naszym czytelnikom ułatwiają korzystanie z dodatków – np. kolorystykę dni i programów, odnośniki do omówień i rekomendacje najciekawszych pozycji.

Winiety dodatków są powiększone, a nowoczesna typografia i wyrazista kolorystyka współgrająca z postacią okładkową, nadają magazynom dynamiczny i spójny charakter. W części redakcyjnej dodatków pojawiły się nowe formy dziennikarskie, m.in. ciekawostki z życia gwiazd, wywiady, relacje z planów filmowych i serialowych, więcej sportu.

We wszystkich tytułach wprowadzona została jednolita siatka modułowa, która daje możliwości elastycznego i dynamicznego komponowania stron. Nowe formaty reklamowe są elementem reklamowej oferty Polska Press Grupy WIDER TV Guide.

Przypominamy także, że od września 2015 r. w odświeżonej formule działa również serwis telemagazyn.pl, jeden z najpopularniejszych przewodników telewizyjnych w Polsce, dostępny także w formie aplikacji mobilnej. W serwisie stworzonym w technologii RWD dodano nowe funkcjonalności oraz pojawiło się więcej treści redakcyjnych (CZYTAJ TAKŻE: SPRAWDŹ TELEMAGAZYN.PL W NOWEJ ODSŁONIE!).

Za projekt nowych dodatków telewizyjnych odpowiada zespół graficzny pod kierownictwem Tomasza Bocheńskiego, dyrektora artystycznego Polska Press Grupy. Zmianom w magazynach towarzyszy kampania promocyjna w mediach Polska Press Grupy.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na telemagazyn.pl Telemagazyn