Automaniak

Polska 2024

Prowadzący sprawdzają jakość, wygodę i sprawność najnowszych modeli samochodów. Porównują auta tej samej kategorii, a także testują niespotykane na polskich drogach luksusowe marki.

Czas trwania:40 min

Kategoria wiekowa:

Gatunek:Magazyn/Magazyn motoryzacyjny

Automaniak w telewizji

Galeria

Automaniak - Program
Automaniak - Program
Automaniak - Program
Automaniak - Program
Automaniak - Program
Automaniak - Program
Automaniak - Program
Automaniak - Program
Automaniak - Program
Automaniak - Program
Automaniak - Program
Automaniak - Program
Automaniak - Program
Automaniak - Program
Automaniak - Program
Automaniak - Program
Automaniak - Program
Automaniak - Program
Automaniak - Program
Automaniak - Program
Automaniak - Program
Automaniak - Program
Automaniak - Program
Automaniak - Program
Automaniak - Program
Automaniak - Program
Automaniak - Program
Automaniak - Program
  • Automaniak - Program
  • Automaniak - Program
  • Automaniak - Program
  • Automaniak - Program
  • Automaniak - Program
  • Automaniak - Program
  • Automaniak - Program
  • Automaniak - Program
  • Automaniak - Program
  • Automaniak - Program
  • Automaniak - Program
  • Automaniak - Program
  • Automaniak - Program
  • Automaniak - Program
  • Automaniak - Program
  • Automaniak - Program
  • Automaniak - Program
  • Automaniak - Program
  • Automaniak - Program
  • Automaniak - Program
  • Automaniak - Program
  • Automaniak - Program
  • Automaniak - Program
  • Automaniak - Program
  • Automaniak - Program
  • Automaniak - Program
  • Automaniak - Program
  • Automaniak - Program
  • Łukasz Bąk

    Prowadzący

  • Patryk Mikiciuk

    Prowadzący

  • Adam Kornacki

    Prowadzący

Opis programu

Czu SUV-y klasy premium są w stanie na dobre opanować rynek samochodów luksusowych? Przekonamy się o tym, testując Volvo XC90 T8 (Jarek Maznas), Lexusa RX 450h (Patryk Mikiciuk) i Audi Q7 3.0 TFSI Quattro (Rafał Jemielita). Te trzy auta weźmiemy do Mikołajek oraz na lotnisko w Grądach - przy udziale zegarmistrza wymieniającego baterię w zegarku podczas jazdy po wyboistej drodze sprawdzimy komfort zawieszenia, będziemy obserwować przyczepność w ciasnych zakrętach, przeprowadzimy próby hamowania, rozegramy wyścig i nie zapomnimy o teście właściwości terenowych.

Powiązane artykuły