CZYTAJ TAKŻE:
PREMIERA FILMU BEYONCE "LIFE IS BUT A DREAM"
BEYONCE ZAGRA NA ORANGE WARSAW FESTIVAL
Sieć H&M od kilku lat współpracuje z największymi gwiazdami show businessu, które sygnują swoim nazwiskiem poszczególne kolekcje. Tegoroczna letnia kolekcja należy do Beyonce.
Kampania z żoną Jaya-Z zatytułowana "Beyoncé as Mrs. Carter in H&M" ma pokazywać, że kobieta może być silna, zmysłowa, flirciarska, zabawna, wrażliwa i mieć w sobie uczucia macierzyńskie. Zdjęcia, które zrobiono na Bahamach pojawią się w prasie, telewizji i na bilbordach na całym świecie już niebawem.
CZYTAJ TAKŻE:
BEYONCE POPRAWIŁA SOBIE NOS?
BEYONCE NA INAUGURACJI DRUGIEJ KADENCJI OBAMY! [WIDEO]
Sama gwiazda o współpracy wypowiada się bardzo entuzjastycznie.
"Zawsze lubiłam H&M za to, że skupia się na zabawie i jest modne za przystępną cenę. Bardzo podobał mi się pomysł na pokazanie różnych emocji kobiet, które reprezentują cztery elementy - ogień, woda, ziemia i powietrze. Sesja odbyła się na przepięknej tropikalnej wyspie. Miałam wrażenie, że nagrywam wideo, a nie spot reklamowy"
echodnia Drugi dzień na planie Ojca Mateusza
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Afterparty u Gąsowskiego ujawnione. Bąbelki w kieliszku i akademickie towarzystwo
- Nie uwierzycie, co Daniel Martyniuk wyczynia tuż po weselu! Wrócił do formy
- Była pięknością ze "Złotopolskich". Dziś Gabryjelska nie przypomina siebie | ZDJĘCIA
- Tak NAPRAWDĘ żyje matka dziecka Kevina, co z pieniędzmi od faceta Roksany?