"Bitwa na głosy" przegrywa wojnę o widza

Druga edycja show Dwójki nie może się przebić do publiczności.

Multimedia

CZYTAJ TAKŻE: II EDYCJĘ "BITWY NA GŁOSY" CZAS ZACZĄĆ TELEDYSK "BITWY NA GŁOSY" [WIDEO I ZDJĘCIA]

Po pięciu tygodniach nadawania program skupia średnio 2,64 miliona widzów, czyli o 1,2 miliona mniej niż przed rokiem! Jednak show nie jest słabsze tylko w stosunku do pierwszej edycji. W czasie nadawania "Bitwy..." TVP2 przegrywa z ofertą TVP1 oraz TVN...

CZYTAJ TAKŻE: KTO POLEGNIE W MUZYCZNEJ BITWIE? GÓRNIAK ODPADŁA Z "BITWY...", ALE FINANSOWO NIE STRACI

"Bitwę na głosy" śledzą najchętniej kobiety, osoby po 45. roku życia, mieszkańcy wsi i małych miast oraz z wykształceniem podstawowym - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Kinowe i telewizyjne hity na ekranie Twojego komputera: kino.telemagazyn.pl

Komentarze

Skomentuj
  • bzdury (gość)

    kobiety po 45 roku zycia? mieszkancy maly miast? i oni glosowlaiby na Bednarka czy Meza? oglądają to młodzi ludzie no chyba,że babcia slucha Meza -.-

    03.04.2012 17:00

Dodaj komentarz

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin.

Hity dnia

Wszystkie hity »


Logowanie

Jeżeli nie posiadasz konta, zarejestruj się.

×