Na Kota zagłosowało 40 procent wyborców. Magdalena Różczka otrzymała 35 procent głosów, a Piotr Adamczyk - 25 procent.
''Hop-siup i już! Cieszę się, że zostałem Twarzą Netii'' - powiedział zwycięzca wyborów, Tomasz Kot, który w kampanii reklamowej Netii promował aspekt łatwości przejścia do tego operatora.
Jako Twarz Netii, Tomasz Kot, już w lipcu pojawi się w nowej kampanii reklamowej. Pierwsze Wolne Wybory na Twarz Netii trwały od 11 maja 2009 r. do 30 czerwca 2009 r. Z programem kandydatów można się było zapoznać od 11 maja br. poprzez spoty w telewizji, radiu i internecie.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Urbańska obnaża się przed młodzieżą w sieci. Nie jesteście na to gotowi [ZDJĘCIA]
- Była naszą olimpijską królową. Dziś Otylię Jędrzejczak trudno rozpoznać [ZDJĘCIA]
- Tamara Arciuch pokazała syna. Znacie go z telewizji, choć bardzo się zmienił [FOTO]
- Niespodziewane problemy u Cichopek i Kurzajewskiego. Poprosili o pomoc ekspertkę