Disney+ idzie w ślady Netfliksa. Dostępny będzie tańszy pakiet z reklamami. Ile zapłacą użytkownicy nowej platformy?

Barbara Trojanowska
Barbara Trojanowska
fot. Disney/Lucasfilm/Ferrari Press/East News
fot. Disney/Lucasfilm/Ferrari Press/East News
Coraz więcej platform streamingowych decyduje się na wprowadzenie tańszych pakietów z koniecznością wyświetlania reklam. Niedawno informowaliśmy, że taką decyzję podjęły władze Netfliksa. Teraz przyszedł czas na serwis Disney+, który niedługo zawita w Polsce.

Disney+ idzie w ślady Netfliksa. Dostępny będzie tańszy pakiet z reklamami. Ile zapłacą użytkownicy nowej platformy?

Już niedługo wystartuje w Polsce długo wyczekiwana platforma streamingowa Disney+, na której dostępne będą m.in. produkcje Marvela czy Disneya i Pixara. Od 14 czerwca, czyli od dnia premiery w Polsce, standardowa cena za subskrypcję platformy wyniesie 28,99 zł miesięcznie lub 289,90 zł w przypadku opłaty rocznej. Obecnie można jeszcze skorzystać z oferty specjalnej w cenie 229,90 zł za rok. W ten sposób, subskrybenci zapłacą jak za 8 miesięcy, a otrzymają 12 miesięcy dostępu do platformy. Być może jednak wkrótce będzie dostępny także stały tańszy pakiet, zakładający konieczność wyświetlania reklam. Nowa opcja dla użytkowników ma być wprowadzona globalnie, ale nie ma jeszcze potwierdzenia, czy i kiedy będzie dostępna także w Polsce.

Rozszerzenie dostępu do Disney+ na szerszą publiczność po niższej cenie jest wygraną dla wszystkich - konsumentów, reklamodawców i naszych twórców. Więcej konsumentów będzie miało dostęp do naszych niesamowitych treści. Reklamodawcy będą mogli dotrzeć do szerszej publiczności, a nasi twórcy będą mogli podzielić się swoją niesamowitą pracą z większą liczbą fanów i rodzin - argumentował w marcu Kareem Daniel, prezes Disney Media and Entertainment Distribution.

Serwis Variety informował nieoficjalnie, że system wyświetlania reklam w tańszym pakiecie Disney+ będzie uregulowany zasadami. Spoty reklamowe nie będą mogły przekroczyć czasu 4 minut na godzinę, a w profilach stworzonych dla dzieci nie będzie ich wcale. Ponadto, serwis nie będzie wyświetlał reklam alkoholu, spotów politycznych, a także konkurencyjnych platform streamingowych.

Coraz więcej serwisów streamingowych decyduje się na wprowadzenie pakietów z reklamami. Już teraz podobna możliwość jest dostępna dla użytkowników HBO Max, a wkrótce wprowadzi go także Netflix.

Sprawdź program tv na stronie Telemagazyn.pl

od 12 lat
Wideo

Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na telemagazyn.pl Telemagazyn