Disney+ wystartował. Widzowie mają mieszane uczucia. Zebraliśmy pierwsze opinie internautów o nowej platformie streamingowej

Redakcja Telemagazyn
Redakcja Telemagazyn
fot. materiały prasowe Disney+
fot. materiały prasowe Disney+
Od 14 czerwca Disney+ jest dostępny w Polsce. Na platformę streamingową polscy internauci długo czekali. Teraz czytamy ich pierwsze opinie o nowym serwisie. Nie obeszło się niestety bez kilku potknięć na starcie.

Disney+. Pierwsze opinie internautów o nowej platformie streamingowej. Dzień po starcie platformy widzowie mają mieszane uczucia

Od 14 czerwca platforma streamingowa Disney+ jest dostępna w Polsce. Wielu internautów długo czekało na start serwisu, niektórzy mieli konta jeszcze kilka godzin przed uruchomieniem serwisu. Niestety, nie obyło się bez kilku potknięć na starcie.

Najczęściej zgłaszana przez internautów niedogodność dotyczy oferty promocyjnej. Osoby, które z niej skorzystały, miały dostać mailem specjalny link z kodem promocyjnym, który umożliwiałby im rozpoczęcie korzystania z platformy w promocyjnej cenie. Platforma wystartowała wczoraj o 9:00, a wiele osób wciąż nie dostało oczekiwanego linku.

Mamy środę rano a ja bez żadnego maila z obiecanym kodem. Zawód.

Ja rozumiem, że lista mailingowa jest długa, ale wy to robicie na radzieckich komputerach, że to aż tak mozolnie idzie?

Prędzej Walt Disney z lodu powstanie niż dostanę tego nieszczęsnego linka
W jakim czasie można się spodziewać linku na maila? Bo jestem pewna, że robiłam wcześniejszą rejestrację, a tu póki co cisza...

„Koniec czekania”? No ja nadal czekam na link i doczekać się nie mogę…

Z drugiej strony wielu internautów zgłasza, że polska infolinia działa sprawnie i pomaga w rozwiązaniu problemu z linkiem aktywacyjnym. Niektórzy rekomendują również zadzwonienie na anglojęzyczną infolinię z uwagi na to, że ta rodzima jest obecnie bardzo przeciążona. Pomoc można uzyskać na stronie help.disneyplus.com.

Zgłaszane są też drobniejsze niedogodności. Niektórzy widzowie po zalogowaniu widzą jedynie czarny ekran, inni mieli problem z płatnością. Są także sezony seriali i filmy, którym brakuje napisów polskich.

Brakuje polskich napisów w niektórych produkcjach. Przykładowo Cruella, Czarna Wdowa. Tak, jest tam dubbing, ale wiele osób dostaje od niego raka uszu. Mam nadzieję, że to chwilowe braki bo napisy w innych językach są.

Podobne niedogodności jednak są stałą częścią początków platform streamingowych. Duże zainteresowanie użytkowników skutkuje przeciążeniem serwerów, pewne rzeczy wciąż wymagają dopracowania. Porównując jednak początki Disney+ w Polsce do pierwszych dni HBO Max, można śmiało stwierdzić, że najnowsza platforma radzi sobie całkiem nieźle w swojej pierwszej dobie. Ci, którym udało się zalogować od razu, zgłaszają przede wszystkim zachwyt z powodu dużego wyboru tytułów oraz filmów i seriali, na które oczekiwali.

Wszystko świetnie. Mail doszedł o 7 rano. Rejestracja szybko i sprawnie. Intuicyjnie i bez zbędnych ceregieli. 10/10 ????????????

NAJLEPSZY START JAKI MOŻNA SOBIE WYOBRAZIĆ! ???????????? przeglądam bibliotekę i co chwile znajduje coś co przywołuje wspomnienia! Gratuluje!!! ????

Sprawdź program tv na stronie Telemagazyn.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na telemagazyn.pl Telemagazyn