"Dzień dobry TVN" wygrywa z "Pytaniem na śniadanie"

W wojnie "śniadaniówek" górą TVN.

Multimedia

W pierwszym miesiącu nowego sezonu telewizyjnego (od 3 września do 5 października) "Dzień dobry TVN" w dni powszednie oglądało średnio 555 tysięcy osób. W stosunku do poprzedniego roku program zyskał 42.000 widzów - wynika z badań Nielsen Audience Measurement dla serwisu Wirtualnemedia.pl.

CZYTAJ TAKŻE: BARTOSZ WĘGLARCZYK POLUBIŁ LEKKĄ FORMĘ CÓRKA ANDRZEJA TURSKIEGO GWIAZDĄ DWÓJKI

W tym samym czasie "Pytanie na śniadanie" TVP2 przyciągało 435 tys. widzów, a jego widownia w porównaniu z minionym rokiem wzrosła o 21 tysięcy. Sukcesem okazało się sobotnie wydanie "śniadaniówki". O ile przed rokiem, nadająca w tym czasie seriale, Dwójka mogła liczyć na 341 tys. widzów, to teraz "Pytanie na śniadanie" ogląda już 564 tys. widzów.

Komentarze

Skomentuj
  • Brak komentarzy.

Dodaj komentarz

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin.

Telemagazyn poleca

Hity dnia

Wszystkie hity »


Logowanie

Jeżeli nie posiadasz konta, zarejestruj się.

×