Prostota, minimalizm i elegancja linii - w takim duchu TVP przygotowała nowy, specjalnie stworzony na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej logotyp i oprawę TVP Sport. Najlepszy kanał sportowy w Polsce już od piątku w swojej identyfikacji wizualnej będzie posługiwał się odważną i wyróżniającą go barwą limonki. Ten kolor, zdaniem twórców najlepiej oddaje energię kanału sportowego, jest też zbliżony barwą do jednego z kolorów wskazanych przez Instytut Pantone, jako kolor roku 2021, który niesie nadzieję i pozytywne myślenie po trudnym, pandemicznym roku 2020.
Wierząc, że telewizja tradycyjna i telewizja online nie wykluczają się, a wręcz uzupełniają - czego najlepszym przykładem jest dynamiczny TVP Sport - nowa oprawa czerpie z nowoczesnych rozwiązań internetowych, które charakteryzują się zarówno funkcjonalnością, jak i prostotą.
Nowoczesna, wpisująca się w światowe trendy oprawa i logotyp TVP Sport od rana w piątek na antenie. Za ich stworzenie odpowiada studio kreatywne Tengent.
Maksym Chłań: Awans przyjdzie jeśli będziemy skoncentrowani
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Niewielu wie, że jest wnukiem Wodeckiego. Leo Stubbs już raz próbował sił w rozrywce
- Lodzia z "Rancza" bardzo się zmieniła. Na nowych zdjęciach trudno ją rozpoznać
- Tak dziś wygląda syn Olejnik. Jerzy Wasowski wyrósł na przystojnego mężczyznę
- Szok, w jakim stroju paradowała 16-letnia Viki Gabor! Ludzie pytają, gdzie są rodzice