Eurosport wchodzi w nową erę: nowe logo i hasło

Redakcja Telemagazyn
Redakcja Telemagazyn
13 listopada 2015 roku Eurosport zaprezentował swoją nową, wyjątkową identyfikację wizualną i poprzez hasło „Fuel Your Passion” zaprosił fanów sportu na całym świecie do udziału w kolejnym, ekscytującym rozdziale w historii marki.

Nowa identyfikacja wizualna Eurosportu wejdzie w życie w piątek 13 listopada, a jej uruchomieniu towarzyszyć będzie kampania w mediach społecznościach pod nazwą „#podzielsiepasja”. To inspiracja dla kibiców na całym świecie, aby pokazywali swoją pasję do sportu i dzielili się nią z innymi.

13 listopada widzowie Eurosportu zobaczą na ekranach także nowy logotyp stacji. Nowocześniejsza wersja, która jest na miarę XXI wieku, będzie nawiązywać do 25-letniego dziedzictwa stacji dzięki słynnej gwiazdce – elemencie charakterystycznym dla Eurosportu. Nowa identyfikacja będzie spójna dla wszystkich platform, wyróżniając ją na tle innych kanałów sportowych. Ważną wiadomością jest również zmiana nazwy kanału Eurosport na Eurosport 1, której celem było uporządkowanie nazewnictwa.

Dokonując zakupu pakietu kontrolnego Eurosportu, Discovery rozpoczęło proces umacniania pozycji tej marki jako europejskiego lidera wśród kanałów sportowych. Rok 2015 jest wyjątkowy i przełomowy przede wszystkim dzięki nabyciu przez Discovery praw na wyłączność do Igrzysk Olimpijskich w latach 2018-2024. To inwestycja, która pozwoli zaangażować niespotykaną dotąd liczbę kibiców, dostarczając im niezapomnianych emocji na olbrzymią skalę na wielu platformach.

– Eurosport ma ugruntowaną pozycję jako lider wśród europejskich kanałów telewizyjnych, a dzięki inwestycjom Discovery, rozwija się jeszcze szybciej i łączy kibiców. Dzisiejsza wiadomość to kolejny, ogromny krok ku temu, aby Eurosport stał się wyborem numer jeden dla fanów sportu na całym świecie. Hasło „Fuel Your Passion” w pełni wyraża nasze nowe podejście, w którym kibice i ich pasja są w centrum zainteresowania. Wciąż inwestujemy w prawa sportowe na różnych rynkach. Kanały Eurosportu pokazują na wyłączność między innymi trzy tenisowe turnieje wielkoszlemowe, Bundesligę czy najważniejsze wyścigi kolarskie – mówi Peter Hutton, CEO Eurosport. – Mocno inwestujemy też w produkcję, aby nasze relacje były jeszcze ciekawsze i innowacyjne. Dzięki temu rok 2015 przyniósł wiele rekordów oglądalności – dodaje Hutton.

– Na podstawie szeroko zakrojonych badań rynkowych odświeżyliśmy nasze wartości i wydobyliśmy kwintesencję tego, czym jest Eurosport i czym różni się na tle innych telewizji. Dzięki temu chcemy budować jeszcze silniejsze więzi pomiędzy kibicami i sportowcami, których łączy pasja. My, jako Eurosport, będziemy ją rozbudzać i napędzać poprzez nasze transmisje – mówi Antonio Ruiz, VP Marketing & Franchise Management w Eurosport.

– Rok 2015 jest przełomowy pod wieloma względami. Nasza strategia to nowe podejście do tzw. czterech „P”- czyli praw, produkcji, promocji i platform. Angażujemy się w inwestycje w prawa sportowe atrakcyjne z punktu widzenia lokalnego widza. Dzięki temu kibice w Polsce mogą oglądać na naszych antenach rodzimą Ekstraklasę, Ligę Europy - gdzie w fazie grupowej grają Legia Warszawa i Lech Poznań - czy Bundesligę, w której bryluje Robert Lewandowski. Wśród komentatorów z kolei nie brakuje znakomitych ekspertów, takich jak Maciej Żurawski, Radosław Gilewicz, Andrzej Strejlau czy Dariusz Baranowski – mówi Olgierd Dobrzyński, Country Manager Discovery i Eurosport w Europie Centralnej.

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na telemagazyn.pl Telemagazyn