Godzilla - film, recenzja, opinie, ocena

Nie przypadkiem hasło reklamowe jego "Godzili" brzmiało "Rozmiar ma znaczenie".

Multimedia

NASZA OCENA: MOŻNA OBEJRZEĆ

Sukces kasowy "Dnia niepodległości" spowodował, że reżyserię amerykańskiej wersji słynnej "Godzilli" powierzono Rolandowi Emmerichowi, hollywoodzkiemu mistrzowi przerośniętych widowisk. Zabrał się do tego jak zwykle, z rozmachem. Wystąpiły więc gwiazdy (Matthew Broderick, Jean Reno), są też znakomite, robiące wrażenie efekty specjalne.

Nie przypadkiem hasło reklamowe jego "Godzili" brzmiało "Rozmiar ma znaczenie": film kosztował około 130 mln dolarów, najwięcej ze wszystkich produkcji o tym potworze. Zarobił blisko 380 mln. To również najwięcej (w serii), ale nie tyle, ile planowali producenci. Dlatego nie powstał planowany sequel. Bo rozmiar zysków też ma znaczenie.

Piotr Radecki

Film s.f. USA 1998, reż. Roland Emmerich

WRÓĆ DO PROGRAMU TV

Komentarze

Skomentuj
  • Brak komentarzy.

Dodaj komentarz

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin.

Telemagazyn poleca

Hity dnia

Wszystkie hity »


Logowanie

Jeżeli nie posiadasz konta, zarejestruj się.

×