Kasia Tusk żąda od wydawców tabloidu 50 tys. złotych [WIDEO]

Kasia Tusk złożyła w Sądzie Okręgowym w Warszawie pozew przeciwko wydawcy dziennika "Fakt" - Spingier Axel Springer Polska.

Multimedia

Blogerka modowa uznała, że tabloid użył w mylący sposób tytułu artykułu, sugerując jakoby premier dziękował za niecenzuralne słowa użyte wobec niej. Po tym jak Donald Tusk w kwietniu 2014r. ujawnił treść wulgarnych sms-ów jakie otrzymywała jego córka, portal „Fakt" opublikował artykuł o tytule "Dramat Kasi Tusk. Nazwali ją dziw*ą. A Tusk dziękuje".

CZYTAJ TAKŻE: KASIA TUSK O SWOIM ŚLUBIE: TO WYMYSŁ MEDIÓW! KASIA TUSK NA BLOGU AMERYKAŃSKIEJ CELEBRYTKI

Proces ma ruszyć w październiku. Pełnomocnikiem Kasi Tusk będzie mecenas Roman Giertych. Blogerka żąda oficjalnych przeprosin ze strony gazety oraz 50 tys. zł zadośćuczynienia i zwrotu kosztów procesu.

Zobacz wideo!

Komentarze

Skomentuj
  • Brak komentarzy.

Dodaj komentarz

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin.

Hity dnia

Wszystkie hity »


Logowanie

Jeżeli nie posiadasz konta, zarejestruj się.

×