Lara Gessler, Magdalena Różczka i Gabi Drzewiecka w ogniu krytyki za udział w skandalicznej reklamie!

Redakcja Telemagazyn
Redakcja Telemagazyn
fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe
Lara Gessler, Magdalena Różczka i Gabi Drzewiecka zostały ambasadorkami dużej firmy zajmującej się produkcją drzwi. Panie wzięły udział w kontrowersyjnej reklamie, która według wielu powiela stereotypy o kobietach.

"Miejsce kobiet jest w kuchni", "Kobiety ciągle gadają i gadają” i "Kobiety są przewrażliwione na punkcie dzieci" to hasła nowej kampanii znanego producenta drzwi, której ambasadorkami zostały: Lara Gessler, Magdalena Różczka i Gabi Drzewiecka. Firma, która może poszczycić się tytułem Kobieca Marka Roku zszokowała ostatnio skandaliczną akcją, która według wielu powiela stereotypy o kobietach.

W kampanii „Otwórz się na siebie” marka Porta stawia na kobiety i ich cechy, które stereotypowo bywają traktowane jako wady. Twórcy kampanii podkreślają szczególną rolę ambasadorek, które swoją autentyczną postawą i życiowymi wyborami udowadniają, że stereotypowo kobiece cechy mają pozytywny wpływ na to, co może stać się pasją, zawodem czy powołaniem - wyjaśnia w komunikacie prasowym marka.

Kiedy w największych polskich miastach pojawiły się bilbordy z bulwersującymi hasłami, w sieci rozpętała się burza. Internauci krytykują markę i ambasadorki akcji.

Miejsce kobiety jest tam gdzie gdzie ma ochotę być! - napisała jedna z internautek.

Lara Gessler twierdzi jednak, że "babskie" cechy czy zachowania nie powinny być powodem do wstydu.

Chodzi o to, że cokolwiek uchodzi za "babską" cechę czy domenę, to nie znaczy, że mamy się tego wyzbyć i robić tylko rzeczy, które nas wstawiają w męskie spodnie. To, co uchodzi za kobiece cechy, to nie jest powód do wstydu, jeśli z głową się do tego podejdzie i się to posiądzie. Tak samo faceci w kuchni nie powinni uchodzić za pantoflarzy. Żyjemy w czasach, kiedy granice się zacierają, a to, co uchodziło za typowo babskie, może być tak samo pożądane jak typowo męskie cechy - tłumaczyła Gessler w rozmowie z Plotkiem.

Paulina Młynarska krytykuje kampanię z udziałem Lary Gessler, Magdaleny Różczki i Gabi Drzewieckiej

Do kontrowersyjnej kampanii z udziałem Lary Gessler, Magdaleny Różczki i Gabi Drzewieckiej odniosła się już m.in. Paulina Młynarska.

To jest reklama drzwi. Ma być dowcipna i przewrotna. Z »drugim dnem«???? Jej przesłanie: »Otwórz się na swoje stereotypy«. Lara, Bogini Cię opuściła? Nie masz z czego żyć? Przecież Ty jesteś inteligentną, fajną i świadomą kobietą. Magda, serio??? Przecież Ty jesteś mądra i doświadczona. To, że jakiś tkwiący w latach 90 tych »team kreatywny« wykreował coś takiego, a potem klepnął to jakiś równie zacofany zarząd, to jedno. Ale dziewczyny, aktorki, celebrytki, piosenkarki, modelki, jasna cholera, czasem, jak coś jest szkodliwe i głupie - warto odmawiać! Macie dostęp do mediów, możecie go pięknie wykorzystywać i wpływać na nie. Możecie być częścią zmiany na lepsze! Wtedy się jest KIMŚ, a nie jak się ma torebkę za 5 średnich krajowych. You Can do better! - napisała na swoim Facebooku Młynarska.

Co o tym sądzisz?

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Nie tylko o niedźwiedziach, które mieszkały w minizoo w Lesznie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na telemagazyn.pl Telemagazyn