Netflix zapowiada duże inwestycje na polskim rynku!

Netflix chce lepiej dopasowywać się do polskich odbiorców. Firma planuje duże inwestycje m.in. zakup polskiego oprogramowania, programów telewizyjnych i filmów!

Multimedia

Serwis Netflix pojawił się na polskim rynku w styczniu tego roku. Początkowo oferta amerykańskiej platformy streamingowej była skierowana głównie do widzów dobrze posługujących się językiem angielski. Brakowało filmów i seriali z polskimi napisami czy z dubbingiem. Nie wspominając już o płatność w euro, czy konieczności posiadania międzynarodowej karty kredytowej. Teraz ma się to jednak zmienić. Jak zapowiada Joris Evers, wicedyrektor ds. globalnej komunikacji w Netflix, firma chce dostosować swoją ofertę do polskiego rynku.

Chcemy coraz lepiej dopasowywać się do polskich odbiorców. Kiedy wchodziliśmy do Polski, nie mieliśmy oferty przygotowanej specjalnie dla tego rynku, ponieważ jednocześnie wkroczyliśmy do 129 krajów. W związku z tym to, co udostępniamy naszym odbiorcom, jest w dużej mierze wersją międzynarodową. Większość contentu jest w języku angielskim. Wymagana jest międzynarodowa karta kredytowa, płatności wykonywane są w euro. Chcemy się jednak uczyć polskiego rynku - podkreśla w rozmowie z agencją Newseria Biznes Joris Evers, wicedyrektor ds. globalnej komunikacji w Netflix.

CZYTAJ TAKŻE:

NETFLIX. KTÓRE SERIALE MOŻNA OBEJRZEĆ PO POLSKU? [GALERIA]
"HOUSE OF CARDS". PIĄTY SEZON JUŻ W 2017 ROKU!
SERIALE NETFLIXA 2016. SPRAWDŹ DATY PREMIER SERIALI NETFLIXA W 2016 ROKU [GALERIA]

Netflix musi się jednak liczyć z dużą konkurencją, bo na polskim rynku nie brakuje serwisów dysponujących materiałami vod. Jak informuje Joris Evers, Netflix zwiększy niebawem liczbę materiałów dostępnych dla polskiego widza a serwisie będziemy mogli oglądać również polskie filmy i seriale.

Polacy oglądają dużo naszych oryginalnych seriali, m.in. "House of Cards", "Narcos", "Daredevil". Sprawia nam ogromną przyjemność to, że widzowie tak doceniają nasze własne produkcje. W tej chwili wszystko tak naprawdę sprowadza się do konkurowania o czas użytkowników. Wysłaliśmy na rynek sygnał, że jesteśmy w nastroju do inwestowania. Ogłosiliśmy narodziny globalnej telewizji internetowej, co oznacza, że jesteśmy niemowlęciem, które trzeba żywić, żeby rosło. A to wymaga inwestowania.

Komentarze

Skomentuj
  • Brak komentarzy.

Dodaj komentarz

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin.

Hity dnia

Wszystkie hity »


Logowanie

Jeżeli nie posiadasz konta, zarejestruj się.

×