Oscary 2016. Torba dla nominowanych za 200 tys. dolarów. Co w środku?

Wasz faworyt nie dostał Oscara? To nic! Smutek nie potrwa długo. Organizatorzy zadbali, aby "przegrani" nie wyszli z gali z pustymi rękoma. Każdy otrzyma torbę upominkową, która w tym roku ma rekordową wartość - 200 tys. dolarów!

Multimedia

Co roku, gwiazdy nominowane do Oscarów otrzymują specjalne torby upominkowe, które mają osłodzić gorycz ewentualnej przegranej w wyścigu po statuetkę. W tym roku wartość takiej torby wzrosła o 72 tysiące dolarów i wynosi... 200 tysięcy dolarów! Co znajduje się w środku?

CZYTAJ TAKŻE:

OSCARY 2016. WSZYSTKO, CO CHCECIE WIEDZIEĆ O OSCARACH
FILMY, KTÓRE ZDOBYŁY NAJWIĘCEJ OSCARÓW

Tegoroczni nominowani będą mogli skorzystać m.in. z rocznego bonu na nielimitowane korzystanie z wypożyczalni samochodów marki Audi, darmowego pobytu w hotelu we Włoszech, wampirzego liftingu piersi, a także z trzech prywatnych treningów z "trenerem gwiazd", znanym zz programu stacji ABC, Jay'em Cardiello. Dodatkowo w torbie znajdują się: spersonalizowane cukierki M&Ms, zestaw talerzy, antyperspirant, portfel, pomadka, zestaw do make-up oraz zapas papieru toaletowego.

Największe kontrowersje wzbudza jednak 10-dniowa luksusowa wycieczka do Izraela, warta 55 tys. dolarów, która została ufundowana przez izraelskie Ministerstwo Turystyki w nadziei na ściągnięcie hollywoodzkiego ducha do Ziemi Świętej. Członkowie ruchu obrony Palestyny zapowiedzieli jednak, że każdy, kto skorzysta z wycieczki zostanie oskarżony o popieranie okupacji palestyńskiego terytorium.

CZYTAJ TAKŻE:

OSCARY 2016 - GDZIE OBEJRZEĆ GALĘ ROZDANIA NAGRÓD?
SYLVESTER STALLONE ZBOJKOTUJE OSCARY I NIE ODBIERZE STATUETKI?

Wiadomo już, że jeden z nominowanych na pewno nie skorzysta z podarku. Mark Rylance, nominowany do Oscara w kategorii "Najlepszy aktor drugoplanowy" za rolę w filmie "Most szpiegów" stwierdził, że solidaryzuje się z Palestyńczykami, dlatego nie pojedzie do Izraela. Leonardo DiCaprio, Sylvester Stallone, Kate Winslet czy Matt Demon także wzięli udział w bojkocie wycieczki. Kampania reklamowa wyprodukowana przez dwie amerykańskie organizacje zawierała slogan, który brzmiał: "#SkipTheTrip. Don’t endorse Israeli apartheid". Co z pozostałymi? Tego jeszcze nie wiadomo. Pewne jest natomiast jedno - nikt nie będzie całkiem przegrany! Przynajmniej w założeniu...

Komentarze

Skomentuj
  • Brak komentarzy.

Dodaj komentarz

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin.

Telemagazyn poleca

Hity dnia

Wszystkie hity »


Logowanie

Jeżeli nie posiadasz konta, zarejestruj się.

×