Reklama z Darskim nie przegrała

Podejrzenia, że akcja środowisk katolickich zmusiła do wycofania reklamy "Demona" były chybione.

Przed paroma dniami pojawiła się informacja, że z powodu nawoływań do bojkotu napoju reklamowanego przez Nergala, Darski stracił kontrakt na jego promocję. Okazuje się, że sytuacja wygląda nieco inaczej. Owszem, reklama została wycofana, jak o tym pisaliśmy, ale był to jedynie "pierwszy etap (!) komunikacji marki" - informuje "Twoje Imperium".

CZYTAJ TAKŻE: PRODUCENCI "DEMONA" WYCOFALI REKLAMĘ Z NERGALEM CHCĄ BOJKOTU NERGALA...

- Mimo że organizatorzy tego bojkotu rozpowszechniają nieprawdziwe informacje, posiłkując się wyrwanymi z kontekstu treściami ze strony internetowej Demona, wciąż powiększa się grono sympatyków tego napoju i propagowanej przez niego idei dawstwa szpiku kostnego. W najbliższym czasie zamierzamy zacieśnić współpracę z DKMS-em, współorganizując i współfinansując Dni Dawcy - powiedziała "Twojemu Imperium" Joanna Bancerowska, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Agros-Nova, producenta "Demona".

Komentarze

Skomentuj
  • Brak komentarzy.

Dodaj komentarz

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin.

Telemagazyn poleca

Hity dnia

Wszystkie hity »


Logowanie

Jeżeli nie posiadasz konta, zarejestruj się.

×