Firma tak bardzo chciała przekonać kobiety o skuteczności swoich kosmetyków usuwających zmarszczki, że usunęła wszelkie oznaki upływu czasu z fotografii 41-letniej aktorki w swojej reklamie.
Teraz L’Oreal musi usunąć tę fotkę ze swojej kampanii reklamowej...
CZYTAJ TAKŻE:
DANIEL CRAIG I RACHEL WEISZ WZIĘLI ŚLUB
KOLEJNE WIELKIE ROZSTANIE
- Nie ulega wątpliwości, że spreparowana na potrzeby reklamy fotografia wprowadza klienta w błąd co do skutków, jakie może przynieść reklamowany produkt - powiedział przedstawiciel Advertising Standards Authority, ciała nadzorującego rynek reklamy w Wielkiej Brytanii.
Wcześniej podobne kłopoty z nadmiernie "poprawionym" wyglądem miały reklamy z Julią Roberts dla marki Lancome, oraz Christy Turlington dla Maybelline.
Kinowe i telewizyjne hity na ekranie Twojego komputera: kino.telemagazyn.pl
Uwaga na Instagram - nowe oszustwo
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Czyżewska była polską Marilyn Monroe. Dopiero teraz dostała kwiaty na grób
- Co się dzieje z Sylwią Bombą? Drobny szczegół totalnie ją odmienił [ZDJĘCIA]
- Hakiel złożył ukochanej arabską przysięgę miłości! Poznali się 6 miesięcy temu...
- Olbrychski nie przypomina dawnego amanta "Jest jak Kopciuszek po dwunastej w nocy"