Rekord 6. edycji "The Voice of Poland"!

Kamila Glińska
Kamila Glińska
Program wygrał Krzysztof IwaneczkoMateriały prasowe
Program wygrał Krzysztof IwaneczkoMateriały prasowe
6. edycja muzycznego show Dwójki „The Voice of Poland” była rekordowa pod względem udziałów i widowni w grupie komercyjnej. W tej grupie oglądało ją średnio 981 tys. widzów, przy udziałach 15,8 proc. Po raz pierwszy fani programu mogli aktywnie współtworzyć show i budować wokół niego interaktywną społeczność.

Tegoroczna edycja w grupie komercyjnej gromadziła przed telewizorami ponad 981 tys. widzów, udziały kształtowały się na poziomie 15,8 proc. W grupie 16-49 były to najlepsze wyniki w historii programu.

Średnio "The Voice of Poland" oglądało w grupie 4+ ponad 2 167 tys. widzów. Udziały 6. serii kształtowały się na poziomie 14,1 proc. Finałowy odcinek w sobotę, 28 listopada przyciągnął przed telewizory ponad 2 276 tys. osób w grupie 4+ i 1 024 tys. w grupie komercyjnej. Udziały wyniosły odpowiednio 14,9 i 16,6 proc.

Zwycięzcą 6. edycji "The Voice of Poland" został Krzysztof Iwaneczko z drużyny Marii Sadowskiej. Wygrywając program zdobył tytuł najlepszego głosu w Polsce, samochód marki Skoda, 50 tysięcy złotych oraz kontrakt płytowy z Universal Music Polska.

CZYTAJ TAKŻE:

KIEDY KOLEJNA EDYCJA "THE VOICE OF POLAND"?

Szósta edycja "The Voice of Poland" od samego początku obfitowała w nowości interaktywne angażujące widzów w powstawanie programu. „The Voice of Poland” zdobył pozycję lidera działań w social media wśród muzycznych, rozrywkowych formatów telewizyjnych, wyprzedzając na Facebook’u i Instagramie konkurencję. Program znajduje się aktualnie wśród najmocniejszych marek na portalu społecznościowym Facebook.com z liczbą ponad 750 000 fanów. Kanał „The Voice of Poland” jest też w czołówce YouTube’a osiągając aż 330 milionów wyświetleń, 50 klipów z ponad milionową oglądalnością i mocne oceny od wiodących analityków social media. Profil programu na Instagramie zgromadził ponad 54 000, a na Twitterze prawie 19 000 obserwujących użytkowników.

Aktywności wokół programu można było śledzić w serwisie voice.tvp.pl, który zanotował blisko 5 milionów odsłon, a także na YouTubie, Instagramie, Facebooku, Twitterze i w specjalnie uruchomionym w tej edycji profilu na Snapchacie, który obecnie pozycjonuje się jako jeden z najpopularniejszych w Polsce. Dodatkowo, po zakończeniu każdego odcinka live widzowie mogli zobaczyć relację na żywo z Red Roomu w serwisie voice.tvp.pl. Kulisy programu w Internecie śledziło równolegle kilkanaście tysięcy internautów.

Najciekawsze aktywności fanów, dzięki rozwiązaniom social tv, wizualizowane były na ekranie podczas emisji każdego z odcinków "The Voice of Poland" w TVP2. Nowością przy okazji tej edycji show TVP2 była specjalna aplikacja mobilna umożliwiająca m.in. wcielenie się w rolę Wirtualnego Trenera. Podczas każdego z odcinków programu z tej aktywności korzystało kilkadziesiąt tysięcy osób.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na telemagazyn.pl Telemagazyn