Reni Jusis poparzona w pociągu. Mamy OŚWIADCZENIE PKP w tej sprawie!

Redakcja Telemagazyn
Redakcja Telemagazyn
Reni Jusis z poparzoną stopą. (fot. screen z Facebook.com)
Reni Jusis z poparzoną stopą. (fot. screen z Facebook.com)
Reni Jusis spotkała fatalna przygoda w pociągu. Piosenkarce wlano wrzątek do buta!

Reni Jusis ujawniła, że oblano ją wrzątkiem w pociągu i niemal uznano, że to ona była temu winna. "Wlali mi wrzątek do buta w Intercity, dyspozytor z pogotowia nakrzyczał na mnie, że to tylko poparzenie 2 stopnia, a nie zagrożenie życia, a kelnerka z Warsu chodzi po korytarzach z wielkim czajnikiem pełnym wrzątku, co by sobie gorącej wody dolać do termosu w dalszym wagonie... WTF!!! Gdyby tak poparzyli moje dziecko NIE RĘCZĘ ZA SIBIE!!!" - napisała na Facebooku Jusis.

CZYTAJ TAKŻE:
RENI JUSIS ZACHĘCA DO KUPOWANIA DZIECIOM EKOLOGICZNYCH PREZENTÓW [WIDEO]

Piosenkarka uprzedza, że to nie tylko jej problem. - Taka sytuacja może spotkać każdego, ponieważ w polskich pociągach normą jest dolewanie przy pasażerach wrzątku z kilkulitrowych naczyń do termosów z których serwowane są gorące napoje. Zwróćmy na to uwagę, zanim dojdzie do większej tragedii – powiedziała Reni w rozmowie z JastrzabPost.pl.

PKP odniosły się do sprawy wydając oświadczenie:
*_"_15 czerwca br. w pociągu relacji Warszawa - Trójmiasto doszło do zdarzenia, w którym Pani Reni Jusis została oblana gorącym napojem przez współpasażerkę**.

Obsługa niezwłocznie udzieliła Pani Jusis pomocy, a pracownik WARS dostarczył zmrożone butelki wody, które miały złagodzić dyskomfort po oparzeniu. Wezwano także karetkę pogotowia, która przyjechała na stację w Trójmieście.

Załoga karetki na miejscu udzieliła dalszej pomocy. Ratownicy uznali, że nie ma konieczności przewiezienia podróżnej do szpitala. Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji i mamy nadzieję, że Pani Jusis szybko wróci do zdrowia.

WARS zweryfikuje procedurę wydawania gorących napojów i w razie konieczności dokona niezbędnych zmian. Pracownicy WARS przechodzą regularne szkolenia w zakresie obsługi pasażerów podczas wydawania poczęstunków. Z poważaniem. Iwo Orzełek, Kierownik Zespołu Marketingu*".

CZYTAJ TAKŻE:
RENI JUSIS RATUJE BAŁTYCKIE FOKI! [WIDEO]

Reni Jusis skomentowała oświadczenie pisząc: "*W kwestii zapewnienia dostatecznej i fachowej pomoc lekarskiej nasze zdania się różnią, ale bardzo ważne jest to, że PKP zamierza zweryfikować bezpieczeństwo dotychczasowych procedur*".

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak Disney wzbogacił przez lata swoje portfolio?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na telemagazyn.pl Telemagazyn