"Rozenek cudnie chudnie". Małgorzata Rozenek-Majdan wystartowała z marką odzieżową Mrs. Drama. Skopiowała projekty Aleksandry Żuraw z "Top Model"?

Dorota Cłapa
Dorota Cłapa
fot. sylwia dabrowa /polska press
fot. sylwia dabrowa /polska press
Małgorzata Rozenek-Majdan wystartowała z kolejnym swoim projektem. Tym razem jest to marka odzieżowa Mrs. Drama. Premiera kolekcji nie obyła się jednak bez kontrowersji! Jakie zarzuty mieli internauci?

Mrs. Drama i reakcje internautów

25 lutego 2021 roku Małgorzata Rozenek-Majdan poinformowała za pośrednictwem swojego profilu na Instagramie o premierze nowej marki odzieżowej Mrs. Drama, której jest właścicielką. Zdania internautów na ten temat były niezwykle zróżnicowane. Część osób gratulowała celebrytce kolejnego sukcesu, inni zwracali uwagę na stosunkowo wysokie ceny, nazywając je nawet kosmicznymi czy oderwanymi od rzeczywistości.

W tej cenie można naprawdę fajne ciuchy kupić, zamiast utrzymywać Panią Rozenek.

We Włoszech mają Versace, a my mamy Gosię ❤️ Brawo, duma ????????????????

Ceny z kosmosu, kto kupi kiedy ludzie mają kłopoty finansowe... to nie ten czas na sklepy z odzieżą...

Kolejna świetna kolekcja celebrytki, którą można kupić taniej o 400% bez metki robionej na zamówienie. Mimo powyższego, uważam ze trzeba korzystać z okazji życiowych, bo nic nie trwa wiecznie, zwłaszcza przy dzieciach! Gratuluję, bo dużo pracy włożono żeby stworzyć coś. Zawsze to lepsze niż hejtowanie na kanapie. Kolekcja interesująca, jak sufit w korytarzu.

Znając Ciebie to są bardzo dobre jakościowo rzeczy ????

Ciuchy petarda ????????Nie mogę się doczekać na moje zamówienie ????

Ceny lekko przesadzone

To tylko niektóre z całej masy bardzo zróżnicowanych komentarzy, które pojawiły się pod postem, w którym Rozenek-Majdan informowała o stworzeniu własnej kolekcji modowej. Pojawiały się także głosy zarzucające świeżo upieczonej projektantce hipokryzję, ponieważ nie dalej jak cztery miesiące wcześniej, na Instagramie Małgorzaty Rozenek-Majdan pojawił się post zachęcający do kupowania ubrań z drugiej ręki zamiast nowych. Ten post również z resztą wzbudził niemałe kontrowersje, bowiem gwiazda pozowała na nim... w helikopterze.

Mrs. Drama - kradzież projektów?

Wspomniane wcześniej kontrowersje dotyczące nowej marki Małgorzaty Rozenek-Majdan to nie jedyne zarzuty, z jakimi przyszło się mierzyć celebrytce przy okazji premiery. Aleksandra Żuraw, była uczestniczka programu "Top Model", zarzuciła na swoim InstaStory Małgorzacie, że ta skopiowała pomysły na kroje, kolory i tkaniny z ubrań marki LaGrue, której jest właścicielką.

Rozenek-Majdan, odnosząc się do tych zarzutów, napisała na Instagramie: Właścicielka jednej z marek zarzuca mi wzorowanie się na jej pomysłach. O marce i jej właścicielce dowiedziałam się dopiero wczoraj. Serio ????‍♀️ Projekty, które są jej zdaniem podobne, różnią się od siebie, co widać na slajdach w albumie. Jeżeli już coś nas łączy, to miejsce, w którym szyjemy nasze rzeczy, czyli szwalnia, która funkcjonuje w świecie mody od 1978 roku i cieszy się nienaganną opinią wśród swoich klientów. Właśnie dlatego im powierzyłam prace związane z moim autorskim brandem. Koszt budowy własnej szwalni jest ogromny. Nawet bardzo znane i duże brandy odzieżowe, również te międzynarodowe wola korzystać z usług innych wykonawców i zlecają szycie zewnętrznie. Fakt, że jest na rynku odzieżowym firma mająca dostęp do najlepszych tkanin, konstruktorów i szwaczek powoduje, że bardzo wiele firm w Polsce, również projektantów korzysta z jej usług. Także @mrsdrama.pl - poinformowała.

Mrs. Drama to moja marka. Jestem jedynym i wyłącznym autorem kreatywnych aspektów mojego brandu: od nazwy firmy, projektów (nie tylko ubrań, ale metek i opakowań), butiku on-line czy sesji wizerunkowej. Jestem również jedyną właścicielką @mrsdrama.pl a osoba, która błędnie została nazwana przez inną osobę, w mediach moim wspólnikiem jest jedynie WYKONAWCĄ zleconych prac. Kochane, często mówiłam o tym, że zamiast atakować się powinnyśmy się wspierać. Ja sama cieszę się, gdy widzę, że kolejna kobieta próbuje swoich sił w nowej dziedzinie. Trzymam za nią mocno kciuki, bo im więcej kobiet osiąga sukces tym donośniejszy i ważny staje nasz głos - dodała Małgorzata Rozenek-Majdan.

Patrząc na start nowej marki odzieżowej Małgorzaty Rozenek-Majdan nie sposób nie zauważyć, że nazwa, Mrs. Drama, została dobrana nadzwyczaj trafnie. Co Wy uważacie o tej sprawie?

Źródło: x-news

od 12 lat
Wideo

Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na telemagazyn.pl Telemagazyn