Serial Jedynki "Nad rozlewiskiem" przyciąga miliony widzów

Emitowany w niedziele w TVP1 serial "Nad rozlewiskiem" ma dużą, rosnącą widownię.

Multimedia

Kolejny odcinek pokazany 17 lutego 2013 r. zainteresował 4 336 tys. osób, niemal co czwartego Polaka mającego w tym czasie włączony telewizor (grupa 4+, dane: Nielsen Audience Measurement). Tego dnia był to najchętniej oglądany program telewizji publicznej.

17 lutego liczne audytorium miały także inne programy Jedynki: "Wiadomości" - 4 186 tys. osób (udziały 24,2 proc.) oraz transmisja zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich w Oberstdorfie - 3 577 tys. sympatyków sportu (udziały 23,9 proc.). Mimo, że reprezentacja Polski wystąpiła w rezerwowym składzie (pierwszy zespół przygotowuje się do mistrzostw świata we Włoszech). Tego dnia dużym zainteresowaniem cieszyła się również kultowa audycja TVP2 - "Familiada". Rywalizację dwóch drużyn pod okiem prowadzącego od początku ten teleturniej Karola Strasburgera śledziło 3 533 tys. osób, 27 spośród 100 widzów mających w tym czasie włączony odbiornik.

CZYTAJ TAKŻE: "NAD ROZLEWISKIEM" ZYSKAŁO KOLEJNYCH WIDZÓW JOANNA BRODZIK: JA NA TO WSZYSTKO ZAPRACOWAŁAM

W sobotę 16 lutego hitem Jedynki okazały się "Wiadomości" gromadząc 3 761 tys. widzów (udziały 24 proc.). Dużą widownię miała także transmisja Pucharu Świata w skokach narciarskich - 3 463 tys. osób (udziały 25 proc.). Spośród pozycji programowych proponowanych przez Dwójkę największym zainteresowaniem cieszył się występ jednego z najlepszych kabaretów w Polsce Ani Mru Mru. W tym czasie przed telewizorami nastawionymi na TVP2 zasiadło 3 511 tys. widzów (udziały 21,3 proc.).

W niedzielę stacją pierwszego wyboru była TVP1 z udziałami 13,2 proc. Także w sobotę Jedynka osiągnęła najwyższe średnie dzienne udziały - 14 proc.

Komentarze

Skomentuj
  • Brak komentarzy.

Dodaj komentarz

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin.

Telemagazyn poleca

Hity dnia

Wszystkie hity »


Logowanie

Jeżeli nie posiadasz konta, zarejestruj się.

×