Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że odcinek emitowany o 21.10 obejrzało 2 623 tys. widzów w grupie 4+ i 1 270 tys. osób w grupie 16-49.
To nie tylko najlepszy wynik "rodzinki.pl" w nowym paśmie, ale również najlepszy wynik dnia w grupie komercyjnej. Odcinek "rodzinki.pl" emitowany o 21.10 był w piątek najchętniej oglądanym programem w grupie 16-49. Zdobył aż 20,1 proc. udziałów dystansując tym samym konkurencję. Nadany w TVN w cyklu Superkino "King Kong" w grupie komercyjnej miał 16,6 proc. udziałów (919 714 tys. widzów). Natomiast w Polsacie film "Ciemność rusza do boju" osiągnął udziały na poziomie 14,3 proc. (874 429 tys. osób).
Premierowe odcinki "rodzinki.pl" od września tego roku emitowane są w piątki o godz. 20.40 i 21.10.
Uwaga na Instagram - nowe oszustwo
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Kaźmierska wróci za kraty? Mecenas Kaszewiak mówi, dlaczego tak się nie stanie
- Czyżewska była polską Marilyn Monroe. Dopiero teraz dostała kwiaty na grób
- Co się dzieje z Sylwią Bombą? Drobny szczegół totalnie ją odmienił [ZDJĘCIA]
- Olbrychski nie przypomina dawnego amanta "Jest jak Kopciuszek po dwunastej w nocy"