- 8. edycja 'Kuby Wojewódzkiego' miała nieco więcej widzów niż emitowana rok temu 6. seria, ale spadł udział show w rynku. W czasie nadawania programu TVN pokonała pozostałe stacje, a jej wpływy wyniosły ponad 14 mln zł. Profil widowni programu pokazuje, że śledziły go najchętniej kobiety, widzowie pomiędzy 25. a 55. rokiem życia, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym. Reklamy emitowane wokół zakończonej właśnie edycji talk-show Wojewódzkiego przyniosły stacji w sumie 14,4 mln zł. Rok temu wpływy były niższe i wyniosły raptem 9,6 mln zł, ale wtedy program miał aż o cztery odcinki mniej, bo TVN skróciła go ze względu na kryzys - czytamy.
Skąd zatem wzięły się pogłoski, że Kuba traci fanów i być może jego program zostanie zdjęty z anteny? Wydaje się, że jego show będzie trwało wiecznie, bo celebrytów jest wielu, a humor Wojewódzkiego się nie kończy.
Czytaj także:
Wojewódzki znowu wyśmiewa
"Jesteśmy przeciwko karaniu artystki"
Dlaczego na sztukę Żebrowskiego nie wpuszczono krytyków?
Uwaga na Instagram - nowe oszustwo
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Niewielu wie, że jest wnukiem Wodeckiego. Leo Stubbs już raz próbował sił w rozrywce
- Lodzia z "Rancza" bardzo się zmieniła. Na nowych zdjęciach trudno ją rozpoznać
- Tak dziś wygląda syn Olejnik. Jerzy Wasowski wyrósł na przystojnego mężczyznę
- Szok, w jakim stroju paradowała 16-letnia Viki Gabor! Ludzie pytają, gdzie są rodzice