"Zagubieni w kosmosie". Netflix zapowiada serial oparty na klasyku science-fiction z lat 60-tych [WIDEO+ZDJĘCIA]

Netflix udostępnił dziś pierwszą zapowiedź międzygalaktycznego serialu przygodowego "Zagubieni w kosmosie", którego premiera odbędzie się już w kwietniu. Co wiemy o tej produkcji?

Multimedia

"Zagubieni w kosmosie" to współczesna wersja serialu science fiction z lat 60-tych. Jego akcja toczy się w odległej o 30 lat przyszłości, kiedy kolonizacja kosmosu jest już rzeczywistością. Robinsonowie to jedna z rodzin wybranych do nowego życia w lepszym świecie. Kiedy jednak nagle podczas wyprawy do swojego nowego domu kolonizatorzy zostają zepchnięci z kursu, zmuszeni są zawrzeć nowe sojusze i wspólnie walczyć o przetrwanie w obcej, niebezpiecznej rzeczywistości, odległej lata świetlne od celu podróży. Oprócz Robinsonów, w tej samej sytuacji znalazło się tajemnicze duo, które połączył ze sobą los i talent do oszustwa. Niepokojąco charyzmatyczna Dr Smith (Parker Posey) to mistrzyni manipulacji, której intencje trudno odczytać. A szelmowski i niezamierzenie czarujący Don West (Ignacio Serricchio) to wysoce wykwalifikowany pracownik fizyczny, który wcale nie miał zamiaru zostać nowym mieszkańcem kolonii, nie mówiąc już o awaryjnym lądowaniu na nieznanej planecie.

Sprawdź, które produkcje zapowiadają się najlepiej! [GALERIA]Zobacz więcej

Podczas gdy mieszkańcy naszej planety dopiero dziś mogą zobaczyć pierwsze materiały związane z nowym serialem Zagubieni w kosmosie, produkcja miała już swoją premierę w... kosmosie właśnie! Netflix udostępnił pilotażowy odcinek NASA i już 12 dni temu (w swoim wolnym czasie) oglądali go astronauci przebywający na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej! - poinformował Netflix

Poniżej możecie zobaczyć pierwszą zapowiedź serialu opartego na amerykańskim klasyku science-fiction z lat 60-tych!

Zobacz galerię

Premiera Zagubionych w kosmosie 13 kwietnia 2018 r. tylko na Netflix.