Showtime

USA/Australia 2002

Detektyw Preston i posterunkowy Sellars występują razem w programie na żywo o pracy policji. Sellars chce dobrze wypaść na ekranie, a Preston robi wszystko, by zaprezentować się jak najgorzej.

Czas trwania:95 min

Kategoria wiekowa:

Gatunek:Film/Komedia sensacyjna

Showtime w telewizji

Galeria

Showtime (2002) - Film
Showtime (2002) - Film
Showtime (2002) - Film
Showtime (2002) - Film
Showtime (2002) - Film
Showtime (2002) - Film
Showtime (2002) - Film
Showtime (2002) - Film
Showtime (2002) - Film
Showtime (2002) - Film
Showtime (2002) - Film
Showtime (2002) - Film
Showtime (2002) - Film
Showtime (2002) - Film
Showtime (2002) - Film
Showtime (2002) - Film
  • Showtime (2002) - Film
  • Showtime (2002) - Film
  • Showtime (2002) - Film
  • Showtime (2002) - Film
  • Showtime (2002) - Film
  • Showtime (2002) - Film
  • Showtime (2002) - Film
  • Showtime (2002) - Film
  • Showtime (2002) - Film
  • Showtime (2002) - Film
  • Showtime (2002) - Film
  • Showtime (2002) - Film
  • Showtime (2002) - Film
  • Showtime (2002) - Film
  • Showtime (2002) - Film
  • Showtime (2002) - Film
  • Robert De Niro

    jako detektyw Mitch Preston

  • Eddie Murphy

    jako Trey Sellars

  • Rene Russo

    jako Chase Renzi

  • Zaid Farid

    jako kapitan Ben

  • Chris Ufland

    jako reporter

  • Nestor Serrano

    jako Ray

  • David Sandefur

    Dyrektor artystyczny

  • Keith Sharon

    Scenariusz

  • Alfred Gough

    Scenariusz

  • Miles Millar

    Scenariusz

  • Channing Dungey

    Producent

  • James Lassiter

    Producent

Opis programu

Energiczna Chase Renzi (Rene Russo) jest producentką filmową, szukającą sposobu, aby przyciągnąć publiczność do swojego reality show, w którym chce pokazać prawdziwe życie policji. Bohaterowie będą przez całą dobę śledzeni przez kamery telewizyjne. Doświadczony detektyw, Mitch Preston (Robert De Niro) zostaje wyznaczony do pracy w programie. Jego partnerem ma być gwiazda telewizyjna Trey Sellars (Eddie Murphy). Mitch i Trey nie pasują do siebie i bardzo siebie nie lubią, ale gdy zaczyna się show, muszą współpracować, nie tylko jako aktorzy. Wspólnie prowadzą prawdziwe śledztwo przeciwko szefowi gangu, który szykuje zamach bombowy. Mitch Preston jest doskonałym detektywem policyjnym, ale ma bardzo trudny charakter. Jego metody walki z przestępczością też są kontrowersyjne, bowiem często odbiegają od zasad przewidzianych w regulaminie policji. Mitch równie często popada w konflikt z przełożonymi, co z dziennikarzami, którzy w poszukiwaniu sensacji depczą mu po piętach i utrudniają prowadzenie śledztwa. Gdy on rzuca się na nich zniecierpliwiony, oni walczą z nim jedyną dostępną bronią. Nagłaśniają wszczynane przez Mitcha awantury w prasie i w mediach. Oczywiście szefowie policji mają już tego dość. Pewnego dnia jedna z takich akcji kończy się skandalem. Mitch, który od miesięcy śledzi członków narkotykowego gangu, nagle, z powodu interwencji głupiego intruza, aktora Treya Sellersa widzi, jak cały jego wysiłek idzie na marne. Do tego przyplątują się dziennikarze ze swoimi kamerami. Mitchowi puszczają nerwy, niszczy kamerę jednego z reporterów. Następnego dnia policja krytykowana jest we wszystkich mediach. Szefowie Mitcha są na skraju wyczerpania nerwowego. Natomiast sprytna producentka, Chase Renzi wpada na pomysł, jak wykorzystać to zamieszanie. Proponuje policji współpracę przy reality show z życia policjantów. W ten sposób policja na pewno zmieni swój wizerunek w mediach, a ona stworzy program, jakiego jeszcze nie było. Ponieważ Mitch jest wyjątkowo nieudolny jako aktor, dostaje do pomocy Treya, zawodowego aktora specjalizującego się w rolach policjantów. Trey potrafi przypodobać się publiczności, ale nie potrafi zjednać sobie Mitcha, który z nienawiścią odnosi się nie tylko do swego nowego partnera, ale i do całego pomysłu z programem.

Powiązane artykuły