Dywizja marketing

Polska 1997

Czas trwania:20 min

Kategoria wiekowa:

Gatunek:Film/Film dokumentalny

Dywizja marketing w telewizji

Opis programu

W pierwszej scenie do apteki wbiega młody przystojniak. Skarży się na ból gardła, prosi o lek. Farmaceutka przydziela mu jakiś specyfik, ale nim się zorientuje, już razem z koleżanką kupują od niego karnet do teatru. Po chwili starszy pan snujący się bez celu, okazuje się entuzjastą chińskiej kuchni. Skromna bibliotekarka potrzebuje odkurzacza za kilka tysięcy złotych. Wszystko to za sprawą operatywnego bruneta. Marcin w XIX wieku byłby lodzermenschem. W PRL - u cinkciarzem. Lata 90. XX w. wyniosły go na szczyty marketingu bezpośredniego. Przystojny, szczupły, nieco neurasteniczny, lekko sepleniący. Tupeciarz na maksa, diablo skuteczny. Dokument Ewy Stankiewicz nagrodzono Dyplomem Honorowym na XXI Ogólnopolskim Festiwalu Filmów Krótkometrażowych Kraków 1998.