McImperium

The Founder, USA/Grecja 2016

Ponoszący same porażki charyzmatyczny biznesmen Ray Kroc poznaje braci McDonaldów, którzy wymyślili system serwowania jedzenia w 30 sekund od złożenia zamówienia.

Reżyseria:John Lee Hancock

Czas trwania:115 min

Kategoria wiekowa:

Gatunek:Film/Film biograficzny

McImperium w telewizji

Galeria

McImperium (2016) - Film
McImperium (2016) - Film
McImperium (2016) - Film
McImperium (2016) - Film
McImperium (2016) - Film
McImperium (2016) - Film
McImperium (2016) - Film
McImperium (2016) - Film
McImperium (2016) - Film
McImperium (2016) - Film
McImperium (2016) - Film
  • McImperium (2016) - Film
  • McImperium (2016) - Film
  • McImperium (2016) - Film
  • McImperium (2016) - Film
  • McImperium (2016) - Film
  • McImperium (2016) - Film
  • McImperium (2016) - Film
  • McImperium (2016) - Film
  • McImperium (2016) - Film
  • McImperium (2016) - Film
  • McImperium (2016) - Film
  • Michael Keaton

    jako Ray Kroc

  • Nick Offerman

    jako Dick McDonald

  • John Carroll Lynch

    jako Mac McDonald

  • Linda Cardellini

    jako Joan Smith

  • B.J. Novak

    jako Harry J. Sonneborn

  • Laura Dern

    jako Ethel Kroc

  • Lawrence Davis

    Charakteryzacja

  • Julie Hill-Parker

    Charakteryzacja

  • Bill Johnson

    Charakteryzacja

  • Bridgit Crider

    Charakteryzacja

  • Craig Lindberg

    Charakteryzacja

  • Saj Mack

    Charakteryzacja

Opis programu

Ray Kroc (Keaton) to energiczny biznesman, który od lat walczy o swoje pięć minut sławy. Jednak każdy jego pomysł przeradza się w klęskę, a szanse na realizację marzeń maleją z dnia na dzień. Niespodziewanie otrzymuje zamówienie od nieznanej mu restauracji w Kalifornii. Poznaje braci McDonaldów, którzy wymyślili nowatorski system serwowania jedzenia w 30 sekund od złożenia zamówienia. Ray, zachwycony rewolucyjnym pomysłem, namawia braci do stworzenia sieci restauracji w całych Stanach Zjednoczonych. W miarę rozrastania się fastfoodowego imperium, Ray chce mieć coraz więcej władzy. Jak wiele poświęci, aby zbudować najbardziej rozpoznawalną markę na świecie i stać się jedną z największych osobowości XX wieku?

Powiązane artykuły