Love Island. Wyspa miłości

Finał, Polska 2024

Dziewiąty sezon randkowego reality show, w którym uczestnicy w otoczeniu andaluzyjskiej przyrody poszukują drugiej połówki. Widzowie są świadkami wielu zauroczeń i ekscytujących chwil.

  • Czas trwania: 44 minut, Gatunek: Reality show
  • Prowadzący: Karolina Gilon

Love Island. Wyspa miłości w telewizji

ZwińRozwiń
  • Poniedziałek 04.03.2024 22:00 Odcinek 288 (Sezon 9)

    TV 4

  • Wtorek 05.03.2024 22:00 Odcinek 289 (Sezon 9)

    TV 4

  • Środa 06.03.2024 22:00 Odcinek 290 (Sezon 9)

    TV 4

  • Czwartek 07.03.2024 22:00 Odcinek 291 (Sezon 9)

    TV 4

  • Piątek 08.03.2024 22:00 Odcinek 292 (Sezon 9)

    TV 4

  • Niedziela 10.03.2024 22:00 Odcinek 293 (Sezon 9)

    TV 4

  • Poniedziałek 11.03.2024 22:00 Odcinek 294 (Sezon 9)

    TV 4

  • Wtorek 12.03.2024 22:00 Odcinek 295 (Sezon 9)

    TV 4

  • Środa 13.03.2024 22:00 Odcinek 296 (Sezon 9)

    TV 4

  • Czwartek 14.03.2024 22:00 Odcinek 297 (Sezon 9)

    TV 4

  • Piątek 15.03.2024 22:00 Odcinek 298 (Sezon 9)

    TV 4

Multimedia

Prowadzący

  • Karolina Gilon

Opis programu

ZwińRozwiń

Dziewiąty sezon randkowego reality show, w którym uczestnicy poszukują drugiej połówki. Widzowie są świadkami wielu zauroczeń i ekscytujących chwil. Nowa willa, piękno i dzikość otaczającej natury oraz gorący andaluzyjski klimat stworzą idealne warunki dla wszystkich poszukujących miłości, nowych doświadczeń i przygód. Nad losami uczestników czuwać będzie niezastąpiona gospodyni programu, Karolina Gilon.

Nowy sezon randkowego reality show, a w nim nowi bohaterowie, nowe miłosne historie i nowa willa, w której wszystko się może zdarzyć... Tej wiosny nie zabraknie zauroczeń i ekscytujących chwil, na które z utęsknieniem czekają zarówno widzowie, jak i Islanderzy, którzy wierzą, że na Wyspie miłości znajdą swoją drugą połówkę. Zupełnie nowa, wspaniale położona willa, piękno i dzikość otaczającej natury oraz gorący andaluzyjski klimat stworzą idealne warunki dla wszystkich poszukujących miłości, nowych doświadczeń i przygód. Nad losami Wyspiątek jak zawsze czuwać będzie niezastąpiona gospodyni programu - Karolina Gilon.

Komentarze

Skomentuj
  • Bono Wawa (gość)

    Uuuu....widze ze nastepna spierdolona kurwa dziwka jebana klamca jebany pamietaj ty szmato szambiaro ruchają cie juz psy Anka ty cweluchu zjebana ruro kazdy wie ze jesteś kurwa warszawska i nikt juz ci lachy nie poda ZROZUMIANO TO PADLINO ZJEBANA

    04.10.2023 21:57
  • Mirek Szybkareka (gość)

    A chuj z tym jebac to idę zmarszczyc pingwina w kiblu, bo nie chce mi sie patrzec na te galgany

    01.10.2023 21:50
  • Armin van Beton (gość)

    Fajne dziewczyny w casa amor są modelkami z roksy 😂😂😂

    26.09.2023 21:39
  • Dudek (gość)

    Verka jesteś najbardziej spierdoloną kurwą na tej planecie ty toksyczny chuju wredny 💩💩💩

    24.09.2023 21:47
  • Don Diego Poznań (gość)

    Weronika ty jebana kurwo wredna tobie to powinien ktos w ten łeb wyjebać mlotkiem zrozumiano chwaście skurwiały jebał cie stary osioł chuju jebany ROZUMIESZ TO KURWO OTEPIAŁA TOKSYCZNY CWELU OBYŚ JEBAŃCU NIE ZNALAZLA NIGDY FACETA A JAK JUZ BEDZIE TO ZEBY CIE NAPIERDALAŁ W LEB CODZIENNIE I MAJĄ CIE RUCHAĆ JEGO KOLEDZY W PYSK

    22.09.2023 22:05
  • Kitti (gość)

    Super... uwielbiam oglądać... totalny kabaret :-) mam nadzieję, że Werka będzie jak najdłużej

    20.09.2023 13:21
  • Miś z Plusa (gość)

    Takiego spierdolonego jebanego debila jaką jest te Werka starucha to kurwa nie widziałem od 30 lat haki to chuj na kaczych łapach ludzie to cwel popierdolony nic tylko jej w łeb wypierdolić TY KURWO WRWDNA CIEBIE TO JUZ NAWET PSY NIE CHCĄ RUCHAĆ JEBANY GAŁGANIE PAMIETAJ SZMATO ŻE NIKT CIE JEBAŃCU NIE CHCE BO PARÓWIARA JESTEŚ ZROZUMIANO WERONIKA PASKUDO Napompowany gumowcu 🖕🖕🖕 ......

    19.09.2023 21:37
  • Polak (gość)

    Program dla debili. Mięśniaki- pustaki i miesistouste intelektualne ameby. Żenada

    17.09.2023 21:40
  • Anheqpalina to totalne zero (gość)

    Zajebi$cie, że odpadła ta hvjowa ukra - anhelina <--qpa z farbowanymi kłakami, wyglądała jak pracownica bałaganu dla arabów. I ten jej koński ryj. Ohydna...niech wraca qpa do siebie na Uryne.

    15.09.2023 21:25
  • Bolo (gość)

    Ta Wiktoria to taki jebany debil kurwa i pustak skurwiały, że chuj sflaczły nawet nie widzi ze chłop ją olewa a ta kurwa tępa dalej mu pierdoli zeby on z tym gałganem gadał ona tylko nadaje sie do bajzla do opierdolenia paly 🖕🖕🖕🖕 opierdalaj bakłażana pizdo 🍆🍆🍆🍆

    15.09.2023 21:13
  • Anonim (gość)

    Ciekawe czy program wie że niektórzy z uczestników byli w relacjach wchodząc do programu :)

    15.09.2023 18:42
  • Normalny facet (gość)

    Promowanie dziwek. Dno dna . Same lachociagi jedna większa od drugiej. Zwymiotowałem.

    15.09.2023 17:56
  • Xx (gość)

    Zal

    10.09.2023 20:54
  • #loe <3 Q'a

    #SlavaUkrayina! So sexy!

    13.08.2023 02:02
  • Majxtoja (gość)

    Niestety Marta i Kamil byli siebie warci.Pamiętam moment gdy ten Kamil żądził gdzie wszyscy mają spać na którym łóżku no przecież nie jest pępkiem świata żeby sobie tak żądzić.

    10.04.2023 20:32
  • gość (gość)

    Nie wiem jak to określić,odmóżdżacz z udziałem silikonowych panienek i koników polnych na sterydach ,co za fusy

    09.04.2023 22:06
  • Czubis penis 2.0 (gość)

    Lubię robić laske mojemu tacie, mówi, że jestem dobry. Dziadek jak mnie sprawdził, to powiedział, że niedaleko pada jabłko od Jabłoni. Robię laskę jak jego syn. Z głośnym połykiem.

    05.04.2023 01:15
  • ela

    Program dla ograniczonych umysłowo.

    04.04.2023 20:15
  • Monika (gość)

    Kamil co jest z Martą widac ze nie lubi Huberta i będzie chciał go znokautować a tak naprawdę nie dorasta mu do pięt.... Kamil nie jest szczery, przeciwnie!!!! dobrze Julka sie poznała..... i najwyższa pora rozdzielic swietą trójcę!!!!?

    04.04.2023 00:16
  • Szok (gość)

    Nie można czutać tych waszych komentarzy.... Matko Kochana Wy macie troszkę rozumu?

    01.04.2023 00:06
NowszeStarsze

Dodaj komentarz

    Ocena społeczności: 3.4 Głosów: 8

    Hity dnia

    Wszystkie hity »

    Logowanie

    Jeżeli nie posiadasz konta, zarejestruj się.

    ×