Przedstawiciele firmy zapewniają, że wielokrotnie sprawdzali sytuację i zdaniem ich pracowników, błędów nie popełniono.
- Nawet kiedy nie ma wiatru, między ścianą a futryną okna przepływa powietrze - denerwuje się pan Artur. - Okno zostało po prostu źle zamontowane.
- Teraz firma nie chce przyznać się do błędu. Nie wiem już, jak się domagać swoich praw - dodaje zdenerwowany. - Jaka instytucja pomoże w takich sprawach? - pyta.
Z prośbą o interwencję można się zwrócić do miejskiego rzecznika praw konsumenta. - Czytelnik powinien w naszym biurze złożyć pisemną skargę na dewelopera i kserokopię dokumentacji dotyczącej tej sprawy.
- Jeżeli się okaże, że są podstawy do podjęcia interwencji, na pewno się tym zajmiemy - zapewnia Alina Rocka, miejski rzecznik praw konsumenta w Gdańsku.
Biuro mieści się przy ul. Wały Jagiellońskie 1.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?