Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Poskarż się na dewelopera

Karolina Kulaszewicz
Od ponad pół roku jeden z mieszkańców Gdańska reklamuje w firmie deweloperskiej, od której kupił mieszkanie, stan techniczny okna balkonowego. Twierdzi, że zostało źle zamontowane, jest nieszczelne i wymaga wymiany.

Przedstawiciele firmy zapewniają, że wielokrotnie sprawdzali sytuację i zdaniem ich pracowników, błędów nie popełniono.

- Nawet kiedy nie ma wiatru, między ścianą a futryną okna przepływa powietrze - denerwuje się pan Artur. - Okno zostało po prostu źle zamontowane.

- Teraz firma nie chce przyznać się do błędu. Nie wiem już, jak się domagać swoich praw - dodaje zdenerwowany. - Jaka instytucja pomoże w takich sprawach? - pyta.

Z prośbą o interwencję można się zwrócić do miejskiego rzecznika praw konsumenta. - Czytelnik powinien w naszym biurze złożyć pisemną skargę na dewelopera i kserokopię dokumentacji dotyczącej tej sprawy.

- Jeżeli się okaże, że są podstawy do podjęcia interwencji, na pewno się tym zajmiemy - zapewnia Alina Rocka, miejski rzecznik praw konsumenta w Gdańsku.

Biuro mieści się przy ul. Wały Jagiellońskie 1.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki