Renault zaprezentowało Lagunę w wersji coupe

AT
Samochód, podobnie jak wersja GT, ma układ jezdny z czterema kołami skrętnymi.

Gdy auto porusza się wolniej niż 60 km/h, koła tylne skręcają w kierunku przeciwnym do skrętu kół przednich, zapewniając lepszą zwrotność. Zmniejszenie kąta skrętu kierownicy dodatkowo ułatwia manewry. Powyżej 60 km/h tylne koła skręcają w tym samym kierunku, co przednie, co pozwala na utrzymanie toru jazdy na zakręcie i poprawia stabilność auta.

Do napędu przewidziano cztery silniki. Jednym z nich jest całkowicie nowy diesel V6 osiągający moc 235 KM i moment obrotowy 450 Nm. Współpracuje z nim 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Pozostałe jednostki to dwa silniki benzynowe (2,0 l turbo o mocy 204 KM i 3,5 l V6 osiągający 240 KM) oraz kolejny diesel - 2,0 l/178 KM.

Laguna Coupe jeszcze w tym roku trafi do sprzedaży.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na i.pl Portal i.pl