Kampania reklamowa Elbląga pod hasłem "Odkryj to miasto" jest prowadzona od 4 czerwca br. na antenie TVN 24, TVN Meteo i ITVN. 20-sekundowy spot ma zachęcić turystów zarówno z Polski, jak i zagranicy do odwiedzenia Elbląga. Emitowane są kilka razy dziennie.
- Mamy 125 emisji, między innymi przed lub w trakcie takich programów jak: "Fakty", "Dzień Dobry TVN", "Rozmowy w toku", "Uwaga", "Kropka nad i" i serialem "Na Wspólnej" - mówi Agnieszka Staszewska, naczelnik Biura Promocji Miasta. - Spoty reklamowe Elbląga w TVN emitowane są trzeci rok z rzędu.
Wybór tej stacji spowodowany jest wynikami oglądalności i możliwością dotarcia do różnych grup odbiorców.
W ubiegłym roku spot Elbląga okazał się - w ocenie specjalistów ds. marketingu TVN - jednym z najlepszych.
Emitowany jest w okresie poprzedzającym Dni Elbląga, aby zachęcić turystów do odwiedzenia miasta. W tym roku po raz pierwszy zdecydowano się również na równoległy, interaktywny (ITVN) przekaz spotów na teren całych Niemiec.
- Nasza akcja promocyjna potrwa do 19 czerwca br. - mówi Agnieszka Staszewska. - Koszt emisji razem z przygotowaniem przez firmę producencką stacji wyniósł 45 tys. zł brutto.
Szefowa promocji miasta dodaje, że w planach jest jeszcze ustawienie billboardów na drodze krajowej nr 7, w pobliżu Elbląga. - Niestety, nadal nie otrzymaliśmy zgody Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad - mówi Staszewska.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?