Reklama z Darskim nie przegrała

Redakcja Telemagazyn
Redakcja Telemagazyn
Podejrzenia, że akcja środowisk katolickich zmusiła do wycofania reklamy "Demona" były chybione.

Przed paroma dniami pojawiła się informacja, że z powodu nawoływań do bojkotu napoju reklamowanego przez Nergala, Darski stracił kontrakt na jego promocję. Okazuje się, że sytuacja wygląda nieco inaczej. Owszem, reklama została wycofana, jak o tym pisaliśmy, ale był to jedynie "pierwszy etap (!) komunikacji marki" - informuje "Twoje Imperium".

CZYTAJ TAKŻE:
PRODUCENCI "DEMONA" WYCOFALI REKLAMĘ Z NERGALEM
CHCĄ BOJKOTU NERGALA...

- Mimo że organizatorzy tego bojkotu rozpowszechniają nieprawdziwe informacje, posiłkując się wyrwanymi z kontekstu treściami ze strony internetowej Demona, wciąż powiększa się grono sympatyków tego napoju i propagowanej przez niego idei dawstwa szpiku kostnego. W najbliższym czasie zamierzamy zacieśnić współpracę z DKMS-em, współorganizując i współfinansując Dni Dawcy - powiedziała "Twojemu Imperium" Joanna Bancerowska, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Agros-Nova, producenta "Demona".

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Maturzyści zakończyli rok szkolny. Czekają na nich egzaminy maturalne

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na telemagazyn.pl Telemagazyn