"Kuchenne rewolucje". Menadżer baru "Agata" odnosi się do zarzutów widzów. W Internecie pojawiło się oświadczenie

Redakcja Telemagazyn
Redakcja Telemagazyn
"Kuchenne rewolucje". Menadżer baru "Agata" odnosi się do zarzutów widzów. W Internecie pojawiło się oświadczenie fot. TVN, x-news, fot. TVN, x-news
"Kuchenne rewolucje". Menadżer baru "Agata" odnosi się do zarzutów widzów. W Internecie pojawiło się oświadczenie fot. TVN, x-news, fot. TVN, x-news
Odcinek "Kuchennych Rewolucji", w którym zobaczyliśmy bar "Agata", wywołał sporo emocji. Widzowie zarzucali jego menadżerowi, że źle traktował obsługę. Kiedy dowiedzieliśmy się o śmierci pani Marzenny Koniuszy, w mediach masowo zaczęły pojawiać się komentarze krytykujące zachowanie mężczyzny. Teraz postanowił odnieść się do sytuacji i powiedzieć o hejcie, jaki go zalał.

"Kuchenne Rewolucje" to program, który od wielu lat przyciąga widzów. Wszyscy uwielbiają Magdę Gessler oraz jej wyjątkowe umiejętności, które uratowały od bankructwa już nie jeden lokal. W jednym z ostatnich odcinków restauratorka pojawiła się w barze "Agata". Tej rewolucji widzowie na pewno na długo nie zapomną. Wszystko za sprawą Pani Marzenny, która pracowała w tamtym miejscu od 40 lat. Kucharka oczarowała Magdę Gessler swoimi umiejętnościami i osobowością. Fani programu byli załamani, gdy dowiedzieli się, że bohaterka zmarła kilka dni przed emisją odcinka.

Po tym, jak cała Polska poznała tę historię, na menadżera baru wylał się hejt. Było to spowodowane tym, jak traktował pracowników "Agaty". Brak szacunku oraz niewypłacanie pensji to codzienność tej firmy. Teraz mężczyzna postanowił odnieść się do sprawy.

Menadżer baru "Agata" odpowiedział na hejt

Sytuacja stała się naprawdę głośna. W mediach pojawiało się wiele informacji na temat śmierci Pani Marzenny oraz tego, jak wyglądała jej praca w barze "Agata". Na osoby kierujące tym lokalem wylała się fala negatywnych komentarzy. Nie dziwne, że postanowili wydać oświadczenie. W komunikacie opublikowanym na fanpage'u TKKF Stilon Gorzów możemy przeczytać, że wszystkie doniesienia na temat złego traktowania pracowników są nieprawdziwe. Znajduje się tam również fragment o tym, że zostaną podjęte kroki prawne wobec osób, które będą szerzyły nieprawdziwe informacje na temat menadżera oraz baru.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Filip Chajzer o MBTM

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na telemagazyn.pl Telemagazyn