- streszczenia odcinków

USA/Belgia 2021

Sezon 3

  • W czasie ratowania wioski od zalania wodą Smerfy zauważają skrzynkę dziadka. Ważniak otwiera ją mimo jego uprzednich ostrzeżeń. Smerfy i wszystko wokół zaczynają błyskawicznie starzeć się i chylić ku upadkowi. Na szczęście, Smerfy zdobywają jeszcze kamień długowieczności, który zostaje odnowiony przez wiatr, wodę, ziemię i ogień, po czym zamknięty w skrzynce. Gdy skrzynka zostaje ponownie zakopana, Smerfy mogą odetchnąć z ulgą. Teraz będą spokojnie istnieć przez następne wieki.

Sezon 2

  • Lodowy Strażnik daje Smerfom kroplę lodowej wody. Cały czas podąża za nimi Gargamel. Docierają na pustynię i wchodzą do piramid, szukając urny z ziemią. Następnie wyruszają po zachodni wiatr. W tym czasie Smerfy przekopują wioskę w poszukiwaniu skrzynki, którą Smerfuś przypadkowo znajduje w piaskownicy, ale w zamieszaniu nikt nie zwraca na to uwagi.

Sezon 1

  • Gargamel łapie Wierzbinkę, Papę Smerfa i Lalusia. W zamian za uwolnienie obiecują mu pomóc wywrzeć wrażenie na mamie.

  • Niebieskie stworki zwane smerfami żyją w domkach w kształcie muchomorów. Przewodzi im Papa Smerf, który ma 500 lat. Każdy smerf ma inny charakter i upodobania, co najlepiej oddają nadane im imiona.

  • Niebieskie stworki zwane smerfami żyją w domkach w kształcie muchomorów. Przewodzi im Papa Smerf, który ma 500 lat. Każdy smerf ma inny charakter i upodobania, co najlepiej oddają nadane im imiona.

  • Smerfy powracają i są smerfniejsze niż kiedykolwiek! Dołącz do tych ukochanych niebieskich postaci, gdy wyruszają na ZUPEŁNIE NOWE przygody, które wzniosą urok, absurd i humor oryginalnej serii na jeszcze wyższy poziom! Smerfy idziemy!

  • Niebieskie stworki zwane smerfami żyją w domkach w kształcie muchomorów. Przewodzi im Papa Smerf, który ma 500 lat. Każdy smerf ma inny charakter i upodobania, co najlepiej oddają nadane im imiona.

  • Niebieskie stworki zwane smerfami żyją w domkach w kształcie muchomorów. Przewodzi im Papa Smerf, który ma 500 lat. Każdy smerf ma inny charakter i upodobania, co najlepiej oddają nadane im imiona.

  • Niebieskie stworki zwane smerfami żyją w domkach w kształcie muchomorów. Przewodzi im Papa Smerf, który ma 500 lat. Każdy smerf ma inny charakter i upodobania, co najlepiej oddają nadane im imiona.

  • Niebieskie stworki zwane smerfami żyją w domkach w kształcie muchomorów. Przewodzi im Papa Smerf, który ma 500 lat. Każdy smerf ma inny charakter i upodobania, co najlepiej oddają nadane im imiona.

  • Niebieskie stworki zwane smerfami żyją w domkach w kształcie muchomorów. Przewodzi im Papa Smerf, który ma 500 lat. Każdy smerf ma inny charakter i upodobania, co najlepiej oddają nadane im imiona.

  • Gargamel łapie kilka Smerfów łącznie z Papą Smerfem. Szantażuje je, mówiąc, że skrzywdzi Papę, jeśli Smerfy nie zaprowadzą go do wioski. Na szczęście czarodziej Smerf ratuje sytuację.

  • Urodzinowym życzeniem Marzyciela jest lot na inną planetę. Papa Smerf pomaga mu w realizacji tego marzenia. Kłopoty zaczynają się, kiedy Marzyciel postanawia nie wracać na Ziemię.

  • Pracuś wymyśla maszynę, dzięki której będzie miał wpływ na pogodę. Niestety, kiedy Poeta i Pracuś zaczęli się nią bawić, zepsuła się. Trzeba było ją zniszczyć.

  • Podczas pożaru Smerfy straciły cały zapas żywności. Zmuszone były opuścić wioskę. Zatrzymały się w starym zamku, gdzie straszyło. Ponieważ Papa Smerf nie wierzył w duchy postanowił znaleźć gospodarza zamku.

  • Gargamel chcąc złapać Smerfy zmienił się w malutkie Smerfiątko. Smerfetka przyniosła go do wioski. Wtedy Gargamel zmienił Smerfy w kamień i chciał wysadzić wioskę. Ale Papa Smerf w porę się zorientował, i nie dopuścił do nieszczęścia.

  • Pasibrzuch trafia śladem Ważniaka do wioski smerfów i ograbia je z zimowych zapasów. Z wielkim poczuciem winy, że przyczynił się do przybycia Pasibrzucha do wioski, Ważniak zaczyna pracować nad sobą, by stać się supersmerfem. Osiąga cel przy pomocy czarów i podąża do domu Pasibrzucha, by odzyskać zimowe zapasy. Nie wie jednak, że czary działają tylko dwie godziny

  • Harmoniusz strasznie fałszuje, nie może grać na żadnym instrumencie. Zły zaszywa się w lesie, gdzie jego narzekań wysłuchuje zza krzaka Gargamel. Podstępny czarownik wręcza Smerfowi zaczarowany instrument, który ma ponoć obdarzyć Harmoniusza kunsztem gry.

  • Laluś tłucze dwa lustra. Może to przynieść wielkiego pecha. Taniec wykonany w świetle księżyca przez sto Smerfów uchroni przed nieszczęściem. Po przeliczeniu okazuje się, że brakuje jednego.

  • Marzyciel wyruszył poznawać świat. Papa Smerf dał mu gwizdek. Kiedy będzie w niebezpieczeństwie i zagwiżdże, wówczas znajdzie się z powrotem w wiosce. Niestety, Marzyciel zgubił gwizdek, który znalazł Gargamel.

Nowsze

Ocena społeczności: 7.7 Głosów: 30

Smerfy w telewizji

ZwińRozwiń

Logowanie

Jeżeli nie posiadasz konta, zarejestruj się.

×