Sprawiedliwi - wydział kryminalny

Sprawiedliwi - wydział kryminalny, Polska 2019

Sprawiedliwi - wydział kryminalny w telewizji

ZwińRozwiń

Multimedia

Obsada

  • Marek Włodarczyk jako Edward Kubis
  • Michał Mrozek jako Jakub Walczak
  • Kamila Ściborek jako Paulina Wach

Twórcy

  • ATM Grupa S.A. Producent

Komentarze

Skomentuj
  • Liala (gość)

    MOJE TESTIMONY JAK DOSTAŁEM MOJE POWRÓT:

    Nazywam się Liala, jestem z Norwegii, chcę podzielić się moją historią tutaj online, jak odzyskałem mojego byłego męża z pomocą wspaniałego mężczyzny, który rzucił dla mnie czar w ciągu 24 godzin, mój mąż wrócił do mnie, ma na imię Dr Odia. Słyszałem, jak ktoś dzielił się swoją historią w Radiu na temat dr Odii na temat tego, jak ten mężczyzna pomaga jej w całym swoim problemie, więc szybko skontaktowałem się z nim o pomoc, ponieważ zbyt wiele razy byłem oszukany przez fałszywych ludzi, ale natychmiast, kiedy skontaktowałem się z Dr Odią rzucił na mnie zaklęcie i powiedział mi, że mój mąż wróci do mnie w ciągu 24 godzin, to dla mnie cud, zaufałem mu i czekałem, aw ciągu 24 godzin mój mąż zadzwonił do mnie przez telefon i poprosił o wybaczenie go i dziś cieszę się, że mogę powiedzieć, że mój mąż wrócił do mnie i oboje żyjemy szczęśliwie. Chcę, żeby słowo pomogło mi podziękować Dr Odii za jego wspaniałą pracę w moim życiu, zawarłem z nim porozumienie, aby poinformować świat o jego dobrej pracy, dlatego dzielę się swoją historią dla ludzi, aby pomóc mi podziękować za te kto potrzebuje pomocy, aby skontaktować się z nim w celu uzyskania pomocy, ma moc przynieść szczęście i dać rozwiązanie wszelkiego rodzaju problemów, które polecam go każdemu, kto potrzebuje pomocy, jest w 100% oryginalny i oto jego dane kontaktowe dla tych, którzy potrzebują jego pomocy . E-mail: odiasolutioncenter@gmail.com. WhatsApp lub Viber Chat: +27638836445.

    05.05.2019 17:05
  • Dorota (gość)

    Wiosna 2018 r 4 sezon sprawiedliwi wydzial kryminalny .

    15.02.2018 20:34
  • Dorota (gość)

    Ja tez sie nie umiem doczekac ! Ale do wrzesnia to bardzo DALEKO ! 😕😕😕😕

    26.01.2018 19:44
  • Jolka (gość)

    Ja juz nie moge sie doczekac nowych odcinkow wszystkich lubie oglac czy będą nowe wogule

    25.01.2018 22:40
  • Jolka (gość)

    Ja juz nie moge sie doczekac nowych odcinkow wszystkich lubie oglac czy będą nowe wogule

    25.01.2018 22:39
  • Sara (gość)

    4 sezon sprawiedliwi wydzial kryminalny wiosną 2018 . Pozdrawiam

    05.01.2018 19:37
  • Dorota (gość)

    Czy moze ktos wie czy bedzie 4 sezon sprawiedliwych wydzial kryminalny ? Prosze o komentarz

    08.12.2017 19:39
  • KINGA (gość)

    co sie to dzis porobilo . Maria odchodzi ? Kacper z Marją sie kochaja ????? O boze co tam sie porobilo ?!!!!!!!!!!!!

    18.10.2017 21:03
  • Dawid (gość)

    Bardzo proszę o dodanie nowych streszczeń

    07.10.2017 21:27
  • Dawid (gość)

    Czy będą dzisiaj nowe streszczenia

    05.10.2017 20:47
  • kinia (gość)

    Szkoda ze juz ne ma Stasiaka

    16.09.2017 14:03
  • Bolo (gość)

    Kiedy następne streszczenie

    13.09.2017 16:56
  • Piotr (gość)

    Tak i fajnie by było jak by Kuba zrobił dziecko kubisowi a Paulina zaadoptowała psa i sobie z nim układała życie hehe

    08.09.2017 20:42
  • kinia (gość)

    na serio Adam umrze ?!!!!!!!!!

    02.09.2017 12:43
  • bbbbb (gość)

    Oto dowód:: 2017-09-14 20:00 Sprawiedliwi-Wydział Kryminalny, odc.111 Logo TV4 Na komendzie braki kadrowe. Do pary z Jaworem Kubis przydziela sam siebie. Kowal przynosi wieści o trupie w noclegowni. Znaleziony mężczyzna miał podcięte gardło. Policję wezwała kierowniczka ośrodka. Na miejscu kryminalni przesłuchują obecnych tam bezdomnych. Wszyscy odpowiadają tak samo, że nic nie widzieli, nic nie słyszeli, bo spali. Kubis od kolegi denata dowiaduje się, że zamordowany był kiedyś biznesmenem i miał rodzinę. Kryminalni postanawiają dotrzeć do byłej żony. Może rozmowa z nią okaże się właściwym tropem. Wychodzi również na jaw, że ofiara była uzależniona od hazardu. Policjanci mają hipotezę, że to zemsta za dawne długi. Tymczasem Kubis czyta w porannej gazecie, że Bossa, odpowiedzialnego za śmierć Stasiaka, obejmie wkrótce ekstradycja. Wydział śledczy zajmujący się tą sprawą, nie znalazł dowodu zbrodni. Kubis ma poczucie przegranej. Z Przybylską natomiast nie ma kontaktu. Pochłonęła ją praca w ośrodku dla trudnej młodzieży. Czy wróci kiedyś do dawnego życia, czy stanie się ponownie częścią zespołu w wydziale kryminalnym?

    25.08.2017 16:46
  • bbbb (gość)

    Adam niestety umrze . A Przybylska będzie pracować w ośrodku z trudną młodzieżą

    25.08.2017 16:42
  • Ewa (gość)

    Ja te mam nadzieje ze adam Stasiak przeżyję ibedzie z przybylskol

    04.08.2017 13:53
  • Ewa (gość)

    Ja te mam nadzieje ze adam Stasiak przeżyję ibedzie z przybylskol

    04.08.2017 13:52
  • kinia (gość)

    Tylko żeby Adam nie umarł ! To by było niefajne 😢 Czemu dopiero jesienią to leci ! 😠😠😠😠😠😠😠 Ja chce już lepiej oglądać i moja siostra tez ze mną chce oglądać . Pozdrawiam 😊

    10.07.2017 18:40
  • wawa (gość)

    fajnie się ogląda, najbardziej lubię Paulinę i Walczaka, tylko nie kończcie już tego serialu, chcę następne sezony (i nie tylko ja !!!)

    08.05.2017 14:27

Dodaj komentarz

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin.

Ocena społeczności: 7.5 Głosów: 2

Telemagazyn poleca

Hity dnia

Wszystkie hity »

Logowanie

Jeżeli nie posiadasz konta, zarejestruj się.

×