Zraniona miłość

Vatanim Sensin, Turcja 2017

Cevdet jest patriotą, majorem w armii osmańskiej. Jego żona Azize pracuje jako pielęgniarka w szpitalu. Cevdet zostaje wezwany na front. Tragiczne wydarzenia doprowadzają do rozpadu rodziny.

  • Gatunek: Serial obyczajowy
  • Reżyseria: Yağmur Taylan, Durul Taylan

Zraniona miłość w telewizji

ZwińRozwiń

Multimedia

Obsada

  • Halit Ergenç jako Cevdet
  • Bergüzar Korel jako Azize
  • Miray Daner jako Hilal
  • Sebnem Hassanisoughi jako Eftalia
  • Boran Kuzum jako Leon
  • Baki Davrak jako Wasilij
  • Onur Saylak jako Tevfik
  • Pinar Deniz jako Yildiz

Twórcy

  • Yağmur Taylan Reżyseria
  • Durul Taylan Reżyseria

Opis programu

I wojna światowa. Cevdet jest majorem armii osmańskiej. Jest patriotą, odpowiedzialnym mężem i kochającym ojcem. Jego żona Azize pracuje jako pielęgniarka w szpitalu. Po zwycięstwie nad armią grecką w Salonikach Cevdet wraca do domu. Witają go żona, matka, dzieci i przyjaciel Tevfik. Wkrótce Cevdet dostanie ponowne wezwanie na front.

Komentarze

Skomentuj
  • ZRANIONA MIŁOŚĆ (gość)

    No ma leciec ale nie wiem kiedy . Oby jak najszybciej !

    09.03.2018 21:10
  • ala (gość)

    Zraniona milosc poleci . Nagrywaja ten serial

    25.02.2018 08:45
  • KINGA (gość)

    FAJNIE ZE TAK SIE SAMO NAZYWAMY 😁

    26.10.2017 20:38
  • kinia (gość)

    O fajnis ze w przyszlym roku 😀😆

    22.10.2017 10:16
  • KINGA (gość)

    kinia zraniona milosc ma dopiero sie pojawic w przyszlym roku 😀

    18.10.2017 20:23
  • kinia (gość)

    Puscie wreszcie te kosem . Ile ja juz na to czekam !!!!!!!

    22.09.2017 19:54
  • Fanka Asi (gość)

    Po tak udanym serialu prosimy o emisję jeszcze pię kniejszego serialu Asi, zasługujemy na to Szanowna TV. My wiemy co piękne i urzekające , a nie oklepane filmy niemieckie, znane twarze z Romance TV. Turecki serial Asi godnie zastąpiłby Zranioną miłość. Tuba i Murat odebrali nagrodę za ten serial w Monte Carlo. Zna go prawie cały świat i.my też na niego zasługujemy.Pokocha go każdy ,zróbcie nam tę przyjemność,będziemy ogromnie wdzięczni. .

    22.09.2017 11:03
  • kinia (gość)

    Glupi koniec serialu

    20.09.2017 20:30
  • kinia (gość)

    Nie bedzie zaranionej milosci kosem sie zaraz zacznie

    15.09.2017 15:01
  • Jola (gość)

    zraniona miłość jest piękną opowieścią o miłości i historii tureckiej Mnie i moim znajomym bardzo się podoba. Chciałabym dowiedzieć sie kiedy będzie 2 emisja

    12.09.2017 17:36
  • Elbiettty (gość)

    Ten serial jest nie fajny lepszy juz jest serial elif

    25.08.2017 13:52
  • kinia (gość)

    Masz racje Magda . Dziękuje

    17.08.2017 20:41
  • kinia (gość)

    Oj , może się pomylilam .

    17.08.2017 20:39
  • magda (gość)

    KINIA O 15:55 A NIE O 15:35

    17.08.2017 20:32
  • magda (gość)

    KINIA O 15:55 A NIE O 15:35

    17.08.2017 20:32
  • kinia (gość)

    Uwaga , zraniona milosc od 28 sierpnia zmiana emisji serialu . Zraniona miłość od 28 sierpnia można będzie oglądać od poniedziałku do piątku o godz. 15 : 35. Pozdrawiam

    17.08.2017 14:02
  • kinia (gość)

    Yilgys bardziej do Leona pasuje , moim z daniem 💜

    16.08.2017 15:35
  • Helena (gość)

    HiLeon to życie 💙

    11.08.2017 20:27
  • kinia (gość)

    😀😀😀superrrr !

    14.07.2017 10:18
  • Anna (gość)

    Serial bardzo interesujący, aktorzy cudowni, Berguzar i Ergenc są naprawdę świetni. Dzięki serialowi poznajemy trochę kulturę i historię turecką. Czekam na następne odcinki, żałuję, że w VOD nie można ich oglądać z wyprzedzeniem :(

    25.06.2017 23:14
NowszeStarsze

Dodaj komentarz

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin.

Ocena społeczności: 10.0 Głosów: 1

Telemagazyn poleca

Hity dnia

Wszystkie hity »

Logowanie

Jeżeli nie posiadasz konta, zarejestruj się.

×