Dragons' Den. Jak zostać milionerem?

Polska

Ludzie, którym brakuje funduszy na rozpoczęcie działalności, prezentują pomysły przed gronem biznesmenów, multimilionerów, próbując przekonać ich, aby zainwestowali w przedsięwzięcie.

Czas trwania:60 min

Kategoria wiekowa:

Gatunek:Rozrywka/Rozrywka

Dragons' Den. Jak zostać milionerem? w telewizji

Opis programu

"Dragons' Den" to program, w którym początkujący przedsiębiorcy i wynalazcy prezentują swoje pomysły na biznes piątce inwestorów multimilionerów, którzy - jeśli projekt uznają za dobry - gotowi są z własnych środków odkupić część udziałów w przedsięwzięciu. Jest tylko jeden warunek - każdy z uczestników musi z góry zadeklarować sumę, którą planuje uzyskać od inwestorów. Jego zadaniem jest uzyskanie inwestycji przynajmniej w deklarowanej wysokości. Zadanie jest o tyle trudne, że w "Dragons' Den" inwestorzy wydają swoje własne pieniądze. Inwestorami polskiej edycji programu są: Grzegorz Hajdarowicz - inwestor giełdowy, wydawca i producent filmowy, Anna Garwolińska - właścicielka jednej z najbardziej dochodowych polskich agencji Public Relations, Marian Owerko - Prezes i największy akcjonariusz firmy Bakalland, Maciej Kaczmarski - potentat polskiego rynku usług finansowych oraz Krzysztof Golonka współtwórca i prezes funduszu inwestycyjnego Xevin Investments. Wśród osób, które starać się będzie o ich wsparcie znajdziemy zarówno ludzi, którzy dopiero planują założyć własny biznes, jak i tych, którym środki są potrzebne do rozwinięcia już istniejącej firmy. W programie prezentowane są zarówno biznesy oparte na świadczeniu usług, produkcji jak i wdrażaniu nowych technologii a ich właściciele starać się będą o dofinansowania w wysokości od kilkudziesięciu tysięcy do kilkudziesięciu milionów złotych. Program "Dragons' Den - jak zostać milionerem" oparty jest na licencji Sony Pictures Television International. Format powstał w 2001 roku w Japonii. Od tego czasu lokalne wersje powstały m.in. w Afganistanie, Australii, Kanadzie, Czechach, Finlandii, Irlandii, Izraelu, Holandii, Nowej Zelandii, Nigerii, Rosji, Arabii Saudyjskiej, Szwecji, Turcji, Wielkiej Brytanii, USA oraz na Ukrainie. Producentem polskiej wersji programu są Medion Art Studio i ATM Group.