Przygody ekokonsumenta

2016

Przygody ekokonsumenta w telewizji

ZwińRozwiń

Opis programu

Autor: Alicja Kłopotek. Kampania telewizyjna obejmuje działania edukacyjne, informacyjne i promocyjne. Ma wpłynąć na kształtowanie postaw proekologicznych w zakresie gospodarowania odpadami opakowaniowymi. Celem akcji jest promowanie odpowiedzialnych i pozytywnych zachowań konsumenckich: na etapie dokonywania świadomych wyborów artykułów ze względu na opakowanie, właściwego czytania etykiet na opakowaniach, prawidłowej segregacji opadów opakowaniowych, znajomości przepisów dotyczących gospodarowania odpadami. Audycje i felietony telewizyjne będą zachęcać do podejmowania działań zmierzających do ograniczenia odpadów opakowaniowych, uświadamiać korzyści wynikające z ponownego wykorzystania odpadów, wskazywać, na czym polega racjonalna gospodarka odpadami opakowaniowymi.

Komentarze

Skomentuj
  • Brak komentarzy.

Dodaj komentarz

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin.

Ocena społeczności: - Głosów: 0

Telemagazyn poleca

Hity dnia

Wszystkie hity »

Logowanie

Jeżeli nie posiadasz konta, zarejestruj się.

×