Trampolina

The Apprentice, USA 2005

Kolejne zadanie dla uczestników polega na stworzeniu dla American Eagle Outfitters kolekcji młodzieżowych ubrań, w które wkomponowane będą elektroniczne gadżety. Zwycięzcę wyłonią szefowie firmy.

  • Gatunek: Reality show

Trampolina w telewizji

ZwińRozwiń
  • Środa 13.02.2019 00:00 Odcinek 12

    TV 4

  • Wtorek 12.02.2019 23:00 Odcinek 11

    TV 4

  • Piątek 08.02.2019 01:05 Odcinek 12

    TV 4

  • Czwartek 07.02.2019 00:50 Odcinek 11

    TV 4

  • Środa 06.02.2019 00:05 Odcinek 10

    TV 4

  • Wtorek 05.02.2019 23:05 Odcinek 9

    TV 4

  • Piątek 01.02.2019 01:05 Odcinek 10

    TV 4

  • Czwartek 31.01.2019 01:25 Odcinek 9

    TV 4

  • Piątek 23.11.2018 00:55 Odcinek 12

    TV 4

  • Czwartek 22.11.2018 00:20 Odcinek 11

    TV 4

  • Czwartek 15.11.2018 00:00 Odcinek 10

    TV 4

  • Piątek 09.11.2018 00:55 Odcinek 9

    TV 4

Multimedia

Opis programu

ZwińRozwiń

Kolejne zadanie dla uczestników polega na stworzeniu dla American Eagle Outfitters kolekcji młodzieżowych ubrań, w które wkomponowane będą elektroniczne gadżety. Zwycięzcę mają wyłonić szefowie firmy. Członkowie "Magny", której przewodniczy Tana, przeprowadzają sondaż upodobań klientów sieci American Eagle. Okazuje się, że najważniejszym gadżetem jest telefon komórkowy. W drużynie "Korporacja Netto" kierownikiem projektu zostaje Alex. Angie przypada zbyt dużo obowiązków i dziewczyna nie nadąża z ich wykonaniem.

Chris i Alex wracają do apartamentu, po rozmowie, w czasie której wyeliminowana została Stephanie. Chris postanawia, że postara się być delikatniejszy w kontaktach z ludźmi. Następne zadanie polega na stworzeniu dla American Eagle Outfitters - z pomocą wykonawców tej firmy - małej kolekcji młodzieżowych ubrań, w które wkomponowane będą elektroniczne gadżety. Zwycięzcę tego zadania wyłonią szefowie American Eagle. "Magna", pod wodzą Tany, rozpoczyna od sondowania upodobań klientów sieci American Eagle. Okazuje się, że najważniejszym dla nich gadżetem jest telefon komórkowy. Mimo drobnych nieporozumień w zespole oraz uszkodzenia kolekcji, "Magnie" udaje się doprowadzić dzieło do pożądanego efektu na czas. W "Netto" kierownikiem projektu jest Alex. Chris, kupując gadżety, które mają być wykorzystane w kolekcji, przez nieuwagę zostawia w sklepie kartę kredytową (na podstawie której rozliczany jest budżet drużyny), co może narazić "Netto" na przegraną. Kartę udaje się odzyskać dopiero na drugi dzień. Nieproporcjonalnie duża część obowiązków przy tym zadaniu przypadła Angie, która przestaje nadążać z ich wykonaniem. Kiedy wszyscy powinni być już gotowi, okazuje się, że modelki, które miały wystąpić na prezentacji kolekcji, gdzieś przepadły. W ostatniej chwili "Netto" udaje się dotrzeć na prezentację. Niestety w zamieszaniu "Korporacja Wartość Netto" zgubiła jedno z przygotowanych ubrań. Prezentując kolekcję szefom American Eagle, Angie jest zdenerwowana i wielokrotnie się zająkuje. Sama kolekcja "Netto" też nie robi na jurorach najlepszego wrażenia.

Komentarze

Skomentuj
  • Brak komentarzy.

Dodaj komentarz

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin.

Ocena społeczności: - Głosów: 0

Telemagazyn poleca

Hity dnia

Wszystkie hity »

Logowanie

Jeżeli nie posiadasz konta, zarejestruj się.

×