Trampolina

The Apprentice, USA 2010

Kolejne zadanie dla uczestników polega na stworzeniu dla American Eagle Outfitters kolekcji młodzieżowych ubrań, w które wkomponowane będą elektroniczne gadżety. Zwycięzcę wyłonią szefowie firmy.

Kategoria wiekowa:

Gatunek:Rozrywka/Reality show

Trampolina w telewizji

Galeria

Trampolina - Program
Trampolina - Program
Trampolina - Program
Trampolina - Program
Trampolina - Program
Trampolina - Program
Trampolina - Program
Trampolina - Program
Trampolina - Program
Trampolina - Program
Trampolina - Program
Trampolina - Program
Trampolina - Program
Trampolina - Program
Trampolina - Program
Trampolina - Program
Trampolina - Program
Trampolina - Program
Trampolina - Program
Trampolina - Program
Trampolina - Program
Trampolina - Program
Trampolina - Program
Trampolina - Program
Trampolina - Program
Trampolina - Program
  • Trampolina - Program
  • Trampolina - Program
  • Trampolina - Program
  • Trampolina - Program
  • Trampolina - Program
  • Trampolina - Program
  • Trampolina - Program
  • Trampolina - Program
  • Trampolina - Program
  • Trampolina - Program
  • Trampolina - Program
  • Trampolina - Program
  • Trampolina - Program
  • Trampolina - Program
  • Trampolina - Program
  • Trampolina - Program
  • Trampolina - Program
  • Trampolina - Program
  • Trampolina - Program
  • Trampolina - Program
  • Trampolina - Program
  • Trampolina - Program
  • Trampolina - Program
  • Trampolina - Program
  • Trampolina - Program
  • Trampolina - Program

Opis programu

Chris i Alex wracają do apartamentu, po rozmowie, w czasie której wyeliminowana została Stephanie. Chris postanawia, że postara się być delikatniejszy w kontaktach z ludźmi. Następne zadanie polega na stworzeniu dla American Eagle Outfitters - z pomocą wykonawców tej firmy - małej kolekcji młodzieżowych ubrań, w które wkomponowane będą elektroniczne gadżety. Zwycięzcę tego zadania wyłonią szefowie American Eagle. "Magna", pod wodzą Tany, rozpoczyna od sondowania upodobań klientów sieci American Eagle. Okazuje się, że najważniejszym dla nich gadżetem jest telefon komórkowy. Mimo drobnych nieporozumień w zespole oraz uszkodzenia kolekcji, "Magnie" udaje się doprowadzić dzieło do pożądanego efektu na czas. W "Netto" kierownikiem projektu jest Alex. Chris, kupując gadżety, które mają być wykorzystane w kolekcji, przez nieuwagę zostawia w sklepie kartę kredytową (na podstawie której rozliczany jest budżet drużyny), co może narazić "Netto" na przegraną. Kartę udaje się odzyskać dopiero na drugi dzień. Nieproporcjonalnie duża część obowiązków przy tym zadaniu przypadła Angie, która przestaje nadążać z ich wykonaniem. Kiedy wszyscy powinni być już gotowi, okazuje się, że modelki, które miały wystąpić na prezentacji kolekcji, gdzieś przepadły. W ostatniej chwili "Netto" udaje się dotrzeć na prezentację. Niestety w zamieszaniu "Korporacja Wartość Netto" zgubiła jedno z przygotowanych ubrań. Prezentując kolekcję szefom American Eagle, Angie jest zdenerwowana i wielokrotnie się zająkuje. Sama kolekcja "Netto" też nie robi na jurorach najlepszego wrażenia.

Powiązane artykuły