"Królowe second-handów". Macademian Girl poprowadzi pierwszy polski program telewizji Lifetime! [WIDEO+ZDJĘCIA]

Krzysztof Połaski
Krzysztof Połaski
fot. materiały prasowe telewizji Lifetime
fot. materiały prasowe telewizji Lifetime
Tej jesieni firma medialna A+E Networks zrealizuje pierwszy polski program w historii telewizji Lifetime pt. „Królowe second-handów”. W każdym odcinku tej modowej serii dwie uczestniczki będą rywalizować ze sobą na najlepsze kreacje. Poznajcie szczegóły produkcji!

Format jest oparty na autorskim pomyśle zespołu A+E Networks. Za produkcję programu odpowiada firma Endemol Shine Polska. Ze strony A+E Networks producentem nadzorującym jest Agnieszka Kubiak, dyrektor ds. lokalnych produkcji. Program poprowadzi jedna z najpopularniejszych polskich blogerek modowych Tamara Gonzalez Perea – Macademian Girl.

Sklepy z odzieżą używaną cieszą się dużą popularnością wśród Polaków. Ubieranie się w nich jest postrzegane nie tylko, jako coś przystępnego na każdą kieszeń – nierzadko jest też decyzją świadomego konsumenta umotywowaną etycznymi bądź prośrodowiskowymi przesłankami. W second-handzie można też znaleźć coś oryginalnego, innego niż propozycja z sieciówek. Widzowie telewizji Lifetime zobaczą niebawem, w jaki sposób uczestniczki programu poradzą sobie z presją czasu i tematem zadania, aby stworzyć zwycięską stylizację za niską cenę.

Izabella Wiley, dyrektor generalna na Europę Środkowo-Wschodnią w A+E Networks powiedziała:

W A+E Networks doceniamy i zachęcamy kobiety do tego, by wyrażały siebie w kreatywny i odważny sposób. Bez wątpienia, moda jest jednym z narzędzi, które im to umożliwia. „Królowe second-handów” to pierwszy polski program w telewizji Lifetime i jedna z pierwszych produkcji ukazująca fenomen second-handów w naszym kraju. Mamy nadzieję, że program nie tylko zaciekawi naszych widzów, ale też ich zainspiruje.

Pomysł programu to odpowiedź na społeczny trend, jaki wytworzył się w ostatnich latach, wśród kobiet – poszukiwaczek wyjątkowych, oryginalnych ubrań, za niewielkie pieniądze. „Królowe second-handów” to program skrojony na miarę dzisiejszej fashionistki – kobiety świadomie kształtującej uliczną estetykę i zmieniającej sposób myślenia o sklepach z odzieżą używaną. Zdecydowaliśmy się pokazać ten świat od kulis, aby zwrócić uwagę widzów na to ciekawe zjawisko – mówi Ryszard Sibilski, prezes Endemol Shine Polska.

"KRÓLOWE SECOND-HANDÓW" TRAFIĄ NA ANTENĘ LIFETIME 10 PAŹDZIERNIKA

od 7 lat
Wideo

Jak wyprać kurtkę puchową?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na telemagazyn.pl Telemagazyn