Telewizje śniadaniowe tracą widzów

Redakcja Telemagazyn
Redakcja Telemagazyn
Początek roku przyniósł spadek widowni wszystkich programów telewizji śniadaniowych.

Z negatywnym trendem najlepiej radziło sobie "Dzień dobry TVN". Program stracił 48.000 widzów, ale i tak od początku roku do 21 lutego oglądało go 606.000 osób. O wiele gorzej poszło Dwójkowemu "Pytaniu na śniadanie", które straciło aż 183.000 widzów. Przed rokiem miało średnią widownię liczącą 666.000 osób, w tym roku tylko 483.000 - wynika z badań Nielsen Audience Measurement dla serwisu Wirtualnemedia.pl.

CZYTAJ TAKŻE:
SYN PIOTRA GĄSOWSKIEGO I HANNY ŚLESZYŃSKIEJ W "DZIEŃ DOBRY TVN"
PAULINA DRAŻBA-KAMIŃSKA ODCHODZI Z "PYTANIA NA ŚNIADANIE"

Nadawaną o nieco innej porze niż wspomniane programy, "Kawę czy herbatę?" ogląda teraz średnio 249.000 osób, co oznacza spadek w stosunku do poprzedniego roku o 115.000 widzów.

od 7 lat
Wideo

Jak czytać kolory szlaków turystycznych?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na telemagazyn.pl Telemagazyn