"Być jak modelka". Zobaczcie, kto wystąpi w nowym programie telewizji WP! [ZDJĘCIA]

Krzysztof Połaski
Krzysztof Połaski
fot. mint media / materiały prasowe telewizji WP
fot. mint media / materiały prasowe telewizji WP
W ramówce telewizji WP już 19.02 o godzinie 18.00 pojawi się pierwszy odcinek cyklu „Być jak modelka”. Program to 8- odcinkowa seria o świecie mody produkcji telewizji WP, sponsorem cyklu jest marka Rexona, patronami medialnymi magazyn Joy i Cosmopolitan oraz radio ZET Chilli.

Bohaterkami programu są dziewczyny pracujące dla najlepszych agencji modowych w Polsce i na świecie. Wszystkie są młode i piękne, ale na tym kończy się wspólny mianownik bo każda z nich ma inne marzenia i predyspozycje. Jedne marzą o „high fashion”, inne decydują się na kontrakty reklamowe, jeszcze inne świetnie odnalazły się w cyfrowym świecie modelingu zdobywając popularność przez media społecznościowe. W każdym odcinku poznajemy ich zawodowe i prywatne życie. Zaglądamy też na „backstage" świata mody zdradzając kulisy pokazów czy sesji zdjęciowych.

Prowadzącą projekt ,,Być jak modelka’’ jest Aleksandra Szwed. Gospodyni programu pomoże rozszyfrować globalny język mody, pokaże czym zajmuje się booker, dlaczego dziewczyny chcą być first face, jak się dostać do front row i czy na każdym pokazie mody uprawia się periscoping?

Modelki biorące udział w programie to m.in Kasia Smolińska, Luiza Matyba, Sylwia Koronkiewicz, Sandra Najda, Amelia Elis, Aleksandra Ziomka, Ina Henning. W „Być jak modelka” pojawią się również jako goście specjalni TOP modelki światowego formatu: Maja Salomon, Emilia Nawarecka i Julia Banaś. Oprócz modelek w programie pojawiają się również: Ewa Fiweki i Mateusz Rogenbuk – bookerzy, Tadeusz Gauer - trener personalny modelek czy Anna Zawada – scautka oraz projektanci, styliści, fotografowie.

Maja Salomon – gwiazda kampanii reklamowych domu mody Prada. Ulubienica Nicolasa Ghesquiere, obecnie dyrektora kreatywnego Louis Vuitton. Od dziesięciu sezonów obecna w branży. Na swoim koncie ma niezliczoną liczbę edytoriali dla światowych tytułów o modzie, a także udział w pokazach Valentino, Prada, Dior, Chanel, Yves Saint Laurent, Dolce & Gabbana oraz Balenciaga. W tym sezonie wzięła udział tylko w jednym - Givenchy. Od kilku lat obecna w rankingu stworzonym przez opiniotwórczy portal Models.com.

Emilia Nawarecka - fani magazynów mody takich jak Vogue, Harper’s Bazaar czy Elle mogą kojarzyć ją z licznych sesji do tych czasopism. Wypatrzono ją w centrum handlowym sześć lat temu. Rok później była już w agencji D’Vision, gdzie jest do teraz. Chodziła w pokazach Dolce&Gabbana, Mulberry, Diora, Marca Jacobsa, Armaniego, Paula Smitha, Mugler i Philipa Lima. Była twarzą m.in. Celine i Penny Black.

Julia Banaś - Modelka roku 2016 wg. magazynu ELLE. Polska modelka zapraszana jest do współpracy przez największe domy mody. Wzięła udział w pokazie Miu Miu na sezon jesień-zima 2016, w kampanii Marca Jacobsa jesień 2016, a przede wszystkim Karl Lagerfeld zaprosił ją do wzięcia udziału w pokazie Fendi Couture - Bella Hadid i Kendall Jenner też tam były.
Do listy sukcesów Julia Banaś dorzuciła właśnie kampanię hiszpańskiej sieciówki na sezon jesień-zima 2016. Autorem sesji zdjęciowej dla marki Zara jest Włoch Mario Sorrenti - to on stworzył zdjęcia do kontrowersyjnej kampanii reklamowej perfum Obsession z Kate Moss.

od 12 lat
Wideo

Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na telemagazyn.pl Telemagazyn